ememiks Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Sklepik w Rivenwood + ustawienia na ultra - teslacja zabija 460 GTX :P A jak włączyłeś teslacje w grze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krudki Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Ja mam pytanie będzie jakiś multiplayer / coop ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ememiks Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Ja mam pytanie będzie jakiś multiplayer / coop ? no a co nie ma copa? Masz psa, konia 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 A jak włączyłeś teslacje w grze? My bad. Jednak ta gra nie wspiera teslacji. Teraz pytanie - co tak ciągnie z GPU w tamtej lokalizacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 jak dla mnie jest nawet za szyko :) porównując z prędkoscia poruszania sie w morrowindzie ;p Pozatym - łeee nie ma akrobatyki ... a ja nadal przemieszczam się skacząc xD HeatheN: ale bonusy na każdy odblokowany są ogromne ... Takie same jak w Obku przy przechodzeniu z kolejnych poziomów umiejętności... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Brak klas....da się przeżyć Brak widoku postaci w menu....da się przeżyć Brak statystyk (siła, vit, zręczność etc) da się przeżyć Kijowe menu...da się przeżyć Niby fajnie postać rozwijam sam w danym kierunku, ale za cholerę nie mogę strawić tych perków...żeby jeszcze na level były 2-3 a tu 1...:| W Obku...używając łuku/skradania/kradziezy/mieczy każda z tych umiejętności rosła...wzras ze wzrostem zmieniał się jej poziom (od nowicjusza do mistrza!) i odblokowywały się kolejne "bonusy"....dla mnie było to idealne i naturale... W Skyrim niby jest podobnie, z bonusów na każdym kolejnym poziomie umiejętności zrobili perki do wyboru...ale dochodzi do takiego absurdu że grając teraz złodziejem mając 10 level...zwiększam umiejętności; -jedna ręka -lekki pancerz -łuk -skradanie ale na każdy level mogę rozwinąć jedną umiejętność tylko! Tu może dojść do absurdu że można mieć umiejętność na maksymalnym 100 poziomie, a nadal być noobem jesli nie wpakujemy w nią żadnego perka...wrrr czyli rozwijanie skilla bez perków nic nie daje, trzeba go rozwiajac by odblokowywać kolejne perki..W Obku było to bardziej naturalne... tutaj przy levelowaniu mimo iz zwiekszalem np bron jednareczna, przy awansie pakuje w łuk i wychodzi na to ze rozwoj 1 recznej broni przy tym levelu "nic nie dał" Alez oczywiscie, ze sam rozwoj skilla cos daje - bron zadaje wieksze obrazenia, pancerz jest skuteczniejszy, przy skradaniu trudniej Cie wykryc itd. W Morku w ogole zadnych perkow ani unlockow nie bylo ;) Sent from my HTC Vision using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Alez oczywiscie, ze sam rozwoj skilla cos daje - bron zadaje wieksze obrazenia, pancerz jest skuteczniejszy, przy skradaniu trudniej Cie wykryc itd. W Morku w ogole zadnych perkow ani unlockow nie bylo ;) Sent from my HTC Vision using Tapatalk Skyrim:Skills - UESPWiki Dziwne nigdzie na takie informacje nie natrafiłem, mało tego archery na poziomie 10 i 100 gdy nie wydasz żadnego perka na nią będzie takie samo! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Na razie 16h mam za sobą i gierka mi się bardzo podoba. Przypominają mi się trochę czasy Morrowinda. Fajnie by było, gdyby świat był trochę bardziej oderwany od rzeczywistości, fantazyjny, tak jak w Morku. Najbardziej podoba mi się bieganie po podziemiach, ciekawie są zrobione i nie nudzą się. Tylko mam wrażenie, że jest ciut za łatwo, jeszcze jakichś większych problemów nie miałem z przeciwnikami. Aha, no i jak na TESa przystało bugi rządzą. Czasem jak się wchodzi do pomieszczenia, to wszystkie przedmioty zaczynają latać. A to z nieba spadnie szkielet smoka, bo gra myśli, że właśnie tu go ubiliśmy. Czasem się wywali do pultpitu i kilka innych kwiatków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Latające przedmioty, irytujący pies, zagubieni towarzysze, wywalanie do pulpitu, niedorysowane tekstury/obiekty ( podziemia - różowe ściany ). Znając życie jak skończę grę to dopiero wyjdą łatki. Ale pchlarza chyba zabiję jak minę 30lvl [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Gra się domyślnie odpala na Easy -spróbuj na Masterze ;) , zmień sobie w opcjach bodajże pod "Gameplay". Tylko mam wrażenie, że jest ciut za łatwo, jeszcze jakichś większych problemów nie miałem z przeciwnikami. Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Gra się domyślnie odpala na Easy -spróbuj na Masterze ;) , zmień sobie w opcjach bodajże pod "Gameplay". Ja mam ustawiony adept, czyli średni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Dlaczego ten koń dostaje świra zawsze jak pojawi się przeciwnik? Dzisiaj wbiegł po drewnianym podeście na barykady i zaczął atakować łuczników, za to innym razem kiedy zaatakowały mnie wilki zaczął uciekać. Bardzo sobię cenię podróże na moim rumaku ale powinno się dać go jakoś okiełznać, niektóre jego zachowania są mocno przesadzone... no chyba że o czymś nie wiem, może da się go jakoś uspokoić? Tak w ogóle to gra całkiem przyjemna, jest parę niedociągnięć tu i tam ale wszystko można poprawić, mam nadzieję że z czasem jeszcze bardziej wciągnie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik16 Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 zal0st: możesz go zaczarować :D twój przynajmniej nie ma skłonności samobójczych ... Ci giganci są nieźli - akurat jak siedziałem w ich strefie z mamutami zaatakował mnie smok, chuchnął też przez przypadek na olbrzyma i ten podbiegł i go rozwalił 3hitami :D 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 możesz go zaczarować serio? można jakiś czar na konia rzucić? Ci giganci są nieźli - akurat jak siedziałem w ich strefie z mamutami zaatakował mnie smok, chuchnął też przez przypadek na olbrzyma i ten podbiegł i go rozwalił 3hitami miałem podobną sytuację, ciekawe czy to jest losowe czy przytrafia się każdemu ... mnie giganci zawsze atakują, jak to "siedziałeś w ich strefie"? nie przeszkadzało im to? :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Jaki trzeba mieć level i def żeby przeżyć uderzenie gigana? Bo faktycznie są pomocni jak smok jest między nim a graczem ale później trzeba ratować się leczeniem, łukiem i krzykem aby odgonić ich razem z mamutami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 (edytowane) Fajny ten skyrim ;) Troszke bugów jest tu i tam ale generalnie spoko - duzy swiat, jest co zwiedzac, zroznicowany. Edytowane 13 Listopada 2011 przez apo5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Walczył ktoś z Vokulem na 8/9 lvl? :lol2: Nie polecam, 45 min zeszło mi na ubijaniu gnoja ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenfir Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Z tymi gigantami to jest chyba norma, też miałem ostatnio sytuację, że gigant ubił smoka :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 A miał ktoś przypadek że zaatakował go najpierw jeden smok, po chwili drugi, a na końcu cała rodzinka? Z pierwszymi dwoma dałem sobie radę. Jak przyleciały 3 na raz, to nie dałem rady. Mana i strzały wyszły, przez co szybko ze mną skończyły. A uciekać za bardzo nie miałem gdzie, bo akurat siedziałem na górze, gdzie była przepaść, z której nawet jakbym wyszedł cały, to giganty by mnie dobiły... (dwa stały i się gapiły na smoki). Po loadingu już smoków 3 nie było, ale te dwa jeden po drugim znowu się pokazały, lecz drugiego dobić nie mogłem (nie było muzyki, a jak go trafiłem to odleciał i jakąś wioskę chyba atakował, nie widziałem lecz słyszałem (góra zasłaniała) [; W ogóle da się jakoś te rumaki przyśpieszyć? :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenfir Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 To ładnie, mi udało się zatłuc giganta na 12 lvl :) zaciął się o taką małą stodołę, ja sobie siedziałem w środku i jak atakował to dwa kroki do tyłu i atak. W sumie to bardzo wytrzymałe nie są, ze 2 min roboty z tym, że obrażenia jakie zadają są ostre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 (edytowane) Niech każdy obowiązkowo wgra tego moda (d3d9) [ wgrywamy do głównego katalogu gry, czyli ...\Steam\SteamApps\common\skyrim ] Antiallias and sharpen effect at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community Gra wygląda fenomenalnie. Dodatkowo Enhanced Night Skyrim at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community Edytowane 13 Listopada 2011 przez .PaVLo. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 linki się nie ładują , serwis padł ? możesz zapodać własne screeny porównawcze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 (edytowane) Zauważyłem, że serwis padł, co do screenów to niestety żadne nie oddają piękna poprawek :-| Na czas podniesienia serwera zamieszczam oba pliki poniżej http://chomikuj.pl/pm4/Skyrim Serwer powoli podnosi się, a do tego czas zamieszczę zdjęcia porównawcze Przed Po Edytowane 13 Listopada 2011 przez .PaVLo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 może i wygląda lepiej ale u mnie dodatkowo czcionka się pospuła, text jest poszarpany ... ja podziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Czcionki poszarpane, ale nie jest źle, jednak jak ci to przeszkadza to możesz sprawdzić tego moda XTP Xenius Texture Pack - Whiterun Preview at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ememiks Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 A ja wam powiem że mi graficznie mi się podoba mam wł. wszystko na maxa i są tekstury słabe to prawda ale czasami to zamiast grać to chodzę i podziwiam zwłaszcza zamki, podziemia itp każdy wygląda inaczej nie to co w oblivionie. Jedna rzecz tylko mnie rozwaliła tak zwana ściana lasu baa nawet lasu nie było normalnie droga i komunikat że nie mogę tam iść koniec mapy? chociaż jeszcze sporo było do krawędzi końca mapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VICTORious Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Podzielam zdanie przedmówcy, gra jest śliczna, mimo niedociągnięć. Jak zobaczyłem zorzę polarną to same ohy i ahy. Dla mnie super. Dawno mnie tak żadna gra nie wciągła jak SKYRIM. Z tym poziomem trudności to nie jest łatwo jak leci na nas np. 3 bandytów (poziom trudności przedostatni). Co do orężu to czuć, że np. taki miecz 2ręczny czy młot jest ciężki i to nie ważne czy my nim walimy, czy przeciwnik w nas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik16 Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 (edytowane) tutaj już nie tyle textury są brzydkie co obiekty terenu są fatalnie poskładane .. same "ostre" kąty zamiast delikatnych przejść ... pełna minimalizacja ilości trójkątów, żaden texture pack tego nie naprawi. Co nie zmienia faktu że wciąga jak @%$#@ ;) ostatecznie ide ścieżką Skradania -> assasin :) już dawno nikt mnie nie uderzył - wszystkich załatwiam po cichu, nawet całe grupki wybijam pojedyńczo :) Banalnie da się wszyskich wytłuc łukiem z jakiegoś zacienionego zakątka - nawet jak podejdą 20cm od nas to nie zauważą :D no a z bliska 15x mnożnik sztyletowania x2 (2 sztylety):> tylko widzenia w ciemości brakuje Edytowane 13 Listopada 2011 przez Chemik16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
860lacov Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 To ładnie, mi udało się zatłuc giganta na 12 lvl :) zaciął się o taką małą stodołę, ja sobie siedziałem w środku i jak atakował to dwa kroki do tyłu i atak. W sumie to bardzo wytrzymałe nie są, ze 2 min roboty z tym, że obrażenia jakie zadają są ostre. Ja giganta zakatowałem podstawowymi czarami destrukcyjnymi i jakimś podstawowym łukiem gdzieś tak na 5lvl :) Zrobiłem to tylko przez pomyłkę. Wydawało mi się, że quest tego wymaga i jak pozbyłem się 2 dużych gości to zorientowałem się, że lokacje mi się pomyliły. Oczywiście kluczem jest żeby nie dać się dogonić. Teraz mam większy problem bo muszę przebrnąć przez miejsce gidze są 3 średniej wielkości pająki i 2 tygrysy. Tu mimo lvl11 jest słabo bo magii wystarcza mi tak na 2 pająki. Zwierzaki niestety szybkie są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Skyrim:Skills - UESPWiki Dziwne nigdzie na takie informacje nie natrafiłem, mało tego archery na poziomie 10 i 100 gdy nie wydasz żadnego perka na nią będzie takie samo! Jestem tego pewien, każde TES tak działało. Zresztą, zrobiłem mały eksperyment - mam pancerz, który podnosi mi umiejętność Ciężki Pancerz o 15 punktów, i oprócz tego zbroję stalową w plecaku. Z założonym na postać owym pancerzem stalówka ma 43 pancerza, po jego zdjęciu - 41. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...