Skocz do zawartości
zzizzy

The Elder Scrolls V: Skyrim

Rekomendowane odpowiedzi

Mówiąc o braku widoku postaci w menu, macie na myśli inwentarz? Jeśli tak, to wystarczy użyć rolki przed otwarciem jego okna. To powiedziawszy - coś takiego powinno być naturalne i osiągalne bez dodatkowych czynności w RPG. Ale skoro Skyrim to RPG, w którym nie ma statystyk, to chyba nie ma się czemu dziwić. Jednak scenerie i muzykę ma wyśmienite. To tyle z wrażeń po godzinie grania.

 

Ja to mam taki kłopot, że dostałem strzałą w oko, a postać najwyraźniej ją polubiła, bo bez troski przemierza w jej kompanii krainę Skyrim.

 

Brak postaci w menu = brak widoku całej postaci by móc np. zobaczyć jak wygląda w nowej zbroi.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

próbowałem otworzyć master lock na skrzyni mając bodajże 22 lockpick'a i żadnych perków z tego drzewka, złamałem dwukrotnie wytrych, dostałem lvl w lockpick'u i dodatkowo wystarczyło doświadczenia na lvl up postaci z 9 na 10 ...

 

:blink: :lol2: no okej ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To musiałeś mieć farta, ja na zamkach uczniowskich zwykle łamię ze dwa wytrychy zanim otworzę zamek.

 

Przy okazji pytanie o zadanie złoty szpon, tajemnica czarnygłazu.

Już po odzyskaniu tego szpona są drzwi z trzema obracającymi tarczami i miejsce na szpon, pokręciłem trochę tymi tarczami i dalej nie mogę tych wrót otworzyć, jaki powinien być układ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja trafiłem tam fartem ;p

 

ogolnie walcze dualem krótkich mieczy, z pierwszej osoby nie idzie nic zrobić ... broń niemal cały czas poza ekranem xD z trzeciej osoby gra mi sie niewygodnie mimo kombinowania z fov ;(

kunia ostatecznie zasiekłem - za bardzo mnie wnerwiał :>

kobitke zostawiłem w najwyższej komnacie w najwyższej wierzy ... :) wykazywała za dużo inicjatywy w walce :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos ktoredy mam isc na szczyt tej gory na samym poczatku po zabiciu smoka ? Ni cholery nie moge znalesc wejscia na nia. Musze pogadac z jakimis graybeards czy cos takiego.

 

P.S. Da sie jakos zbindowac bronie i czary do klawiszy jak w oblivionie ? jakos nie widze takiej opcji :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos ktoredy mam isc na szczyt tej gory na samym poczatku po zabiciu smoka ? Ni cholery nie moge znalesc wejscia na nia. Musze pogadac z jakimis graybeards czy cos takiego.

 

P.S. Da sie jakos zbindowac bronie i czary do klawiszy jak w oblivionie ? jakos nie widze takiej opcji :/

 

Odnośnie jednego i drugiego - cofnij się łaskawie o max 2 strony w tym temacie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos ktoredy mam isc na szczyt tej gory na samym poczatku po zabiciu smoka ? Ni cholery nie moge znalesc wejscia na nia. Musze pogadac z jakimis graybeards czy cos takiego.

 

P.S. Da sie jakos zbindowac bronie i czary do klawiszy jak w oblivionie ? jakos nie widze takiej opcji :/

 

Czasem mam wrażenie że niektórzy rzucają się na nie ten gatunek gier...

 

BTW. zgubiłem już drugiego kompana a piesek mnie zaczyna irytować.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak postaci w menu = brak widoku całej postaci by móc np. zobaczyć jak wygląda w nowej zbroi.

 

Zatem tak jak napisałem: zmiana widoku na trzecioosobowy i ustawienie jej przed postacią pozwala obejrzeć, jak wygląda w nowym ekwipunku. Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktoś ma podobny jak mój lub mocniejszy sprzęt to niech sobie spróbuje zrobiony przeze mnie plik SkyrimPrefs.ini.

 

//Ważne

 

zmieńcie wartości:

(rozdzielczość)

 

iSize H=

iSize W=

 

oraz

(posiadan karta graficzna)

 

sD3DDevice="nazwa karty graficznej"

 

na swoje odpowiedniki

 

 

Zmiany:

 

 

 

[General]

fBrightLightColorB=1.0000

fBrightLightColorG=1.0000

fBrightLightColorR=1.0000

iStoryManagerLoggingEvent=-1

bEnableStoryManagerLogging=0

[imagespace]

bDoDepthOfField=1

iRadialBlurLevel=1

[Display]

iBlurDeferredShadowMask=3

fInteriorShadowDistance=4000.0000

fShadowDistance=4000.0000

iShadowMapResolutionSecondary=2048

iShadowMapResolutionPrimary=4096

iShadowSplitCount=2

iMaxAnisotropy=16

fLeafAnimDampenDistEnd=4600.0000

fLeafAnimDampenDistStart=3600.0000

fTreesMidLODSwitchDist=5000000.0000

fGamma=1.0000

fDecalLOD2=5000.0000

fDecalLOD1=2500.0000

fSpecularLODStartFade=3500.0000

fShadowLODStartFade=1000.0000

fLightLODStartFade=3500.0000

iTexMipMapMinimum=0

iTexMipMapSkip=0

iWaterMultiSamples=4

iMultiSample=1

iShadowMode=3

bTreesReceiveShadows=1

bDrawLandShadows=1

bFull Screen=1

iSize H=1024

iSize W=1280

fMeshLODFadePercentDefault=1.2000

fMeshLODFadeBoundDefault=256.0000

fMeshLODLevel2FadeTreeDistance=1000000.0000

fMeshLODLevel1FadeTreeDistance=1000000.0000

fMeshLODLevel2FadeDist=10000000.0000

fMeshLODLevel1FadeDist=10000000.0000

iScreenShotIndex=2

bShadowMaskZPrepass=0

bMainZPrepass=0

iMaxSkinDecalsPerFrame=25

iMaxDecalsPerFrame=100

bFloatPointRenderTarget=1

sD3DDevice="NVIDIA GeForce GTX 285"

bFXAAEnabled=1

iShadowMapResolution=2048

fShadowBiasScale=0.2500

iShadowMaskQuarter=4

iAdapter=0

iPresentInterval=1

iShadowFilter=3

bTransparencyMultisampling=0

bDrawShadows=1

[Grass]

b30GrassVS=1

fGrassStartFadeDistance=37000.0000

fGrassMaxStartFadeDistance=21500.0000

fGrassMinStartFadeDistance=1100.0000

[MAIN]

bGamepadEnable=1

bCrosshairEnabled=1

fHUDOpacity=1.0000

bSaveOnPause=1

bSaveOnTravel=1

bSaveOnWait=1

bSaveOnRest=1

fSkyCellRefFadeDistance=150000.0000

[GamePlay]

bShowFloatingQuestMarkers=1

bShowQuestMarkers=1

iDifficulty=2

[interface]

bDialogueSubtitles=0

bGeneralSubtitles=0

bShowCompass=1

[Controls]

fGamepadHeadingSensitivity=1.0000

fMouseHeadingSensitivity=0.0125

bAlwaysRunByDefault=1

bInvertYValues=0

bGamePadRumble=1

bMouseAcceleration=1

[Particles]

iMaxDesired=750

[saveGame]

fAutosaveEveryXMins=15.0000

[AudioMenu]

fAudioMasterVolume=1.0000

fVal7=1.0000

uID7=0

fVal6=1.0000

uID6=0

fVal5=1.0000

uID5=0

fVal4=1.0000

uID4=0

fVal3=1.0000

uID3=94881

fVal2=0.4000

uID2=466532

fVal1=1.0000

uID1=554685

fVal0=0.8000

uID0=1007612

[Clouds]

fCloudLevel2Distance=262144.0000

fCloudLevel1Distance=32768.0000

fCloudLevel0Distance=16384.0000

fCloudNearFadeDistance=9000.0000

[TerrainManager]

fTreeLoadDistance=75000.0000

fBlockMaximumDistance=250000.0000

fBlockLevel1Distance=70000.0000

fBlockLevel0Distance=35000.0000

fSplitDistanceMult=1.5000

bShowLODInEditor=0

[NavMesh]

fObstacleAlpha=0.5000

fCoverSideHighAlpha=0.8000

fCoverSideLowAlpha=0.6500

fEdgeFullAlpha=1.0000

fEdgeHighAlpha=0.7500

fEdgeLowAlpha=0.5000

fTriangleFullAlpha=0.7000

fTriangleHighAlpha=0.3500

fTriangleLowAlpha=0.2000

fLedgeBoxHalfHeight=25.0000

fEdgeDistFromVert=10.0000

fEdgeThickness=10.0000

fPointSize=2.5000

[Trees]

bRenderSkinnedTrees=1

uiMaxSkinnedTreesToRender=100

[Decals]

uMaxDecals=1000

bDecals=1

bSkinnedDecals=1

uMaxSkinDecals=100

uMaxSkinDecalsPerActor=60

[LOD]

fLODFadeOutMultObjects=100.0000

fLODFadeOutMultItems=100.0000

fLODFadeOutMultActors=100.0000

fLODFadeOutMultSkyCell=1.0000

[Launcher]

bEnableFileSelection=1

bShowAllResolutions=1

uLastAspectRatio=2

[Water]

bReflectLODObjects=1

bReflectLODLand=1

bReflectSky=1

bReflectLODTrees=1

iWaterReflectHeight=2048

iWaterReflectWidth=2048

bUseWaterDisplacements=1

bUseWaterRefractions=1

bUseWaterReflections=1

bUseWaterDepth=1

[blurShaderHDR]

bDoHighDynamicRange=1

[blurShader]

bUseBlurShader=0

bUseWaterReflectionblur=1

bReflectExplosions=1

iWaterBlurAmount=4

bAutoWaterSilhouetteReflections=0

bForceHighDetailReflections=1

fBlockLoadDistanceLow=125000.0000

fBlockLoadDistance=125000.0000

fHighBlockLoadDistanceLow=125000.0000

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pies z drogi? Kurde ja na razie dobijam średnio 1lvl/h, mam dom, problem z byciem/nie byciem wilkołakiem ( w obku zapieprzałem jako wampir ) i generalnie jestem mała imperialna punkówą z mieczem dwuręcznym/toporem [;

 

 

 

Kotki przed Whiterun...

 

One sie pojawiaja losowo? Nigdy na nich nie trafilem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dijkstra

Dzieki :)

 

@Chemik16

Probowalem od strony tego miasteczka na Iravstead czy jakos tak, ale nie dalo rady. Szlakami wczesniej po drodze do niego tez nie moglem.

 

@Orgiusz

Przyznaje, to nie moj typ gier aczkolwiek lubie takie klimaty. Poprostu mam slaby wzrok i nie zawsze wszystko widze za pierwszym razem. A grafika i efekty robia swoje czyt. utrudniaja mi zauwazenie szczegolow (ten blur itp.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktoś ma podobny jak mój lub mocniejszy sprzęt to niech sobie spróbuje zrobiony przeze mnie plik SkyrimPrefs.ini.

 

 

A możesz wrzucić screeny i różnice w Twoich ustawieniach?

Gra mnie tak wessała że nie mam czasu bawić się w ini...ale czasem wygląda jak qpa;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy też czasem macie crasha przy alt+tabie ? Irytujący problem, nie wiem jak go rozwiązać ;)

Mnie gierka wessała, UI dobre, levelowanie mi się podoba, idealnie się gra na xboxowym padzie. Grafika(tekstury) to czasem tragedia oraz cieni lepiej nie komentować :unsure: Reszta super B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam problem z wyrzucaniem do pulpitu z tym, że zawsze dzieje się to w jednym miejscu.

Przez to nie mogę wykonać misji, bawiłem się z kompatybilnością, uruchamianiem jako administrator oraz zmianą jakości dźwięku i pomogło... mogę teraz przejść 10m dalej po czym dalej crash.

Ma ktoś jakieś rady oprócz reinstalu gry i sterów do grafiki?

 

edit. Aktualizacja sterowników też nie pomogła.

Edytowane przez fenfir

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli mowa o grafice to gra skrajności. Z jednej strony zajebiste otwarte przestrzenie, pocztówki wręcz. Z drugiej regularnie widać tekstury, które załamują same siebie. Autentycznie czy tak ciężko było wrzucić 100 najczęściej powtarzających się tekstur dobrej jakości i rozdzielczości??? Kolejna rzecz to wątek detektywistyczny. Pamiętacie czy w Oblivionie użyto mapowania powierzchni? parallax mappingu czasem tam nie było? Z tego co pamiętam to w lochach na początku gry cegły ładnie wystawały ze ścian. W Skyrimie wszystko jest płaskie jak stół. Gra woła o paczkę tekstur "HD". Jak ta się pokaże można pastwić sie nad innymi aspektami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)Pamiętacie czy w Oblivionie użyto mapowania powierzchni? parallax mappingu czasem tam nie było? Z tego co pamiętam to w lochach na początku gry cegły ładnie wystawały ze ścian. W Skyrimie wszystko jest płaskie jak stół. Gra woła o paczkę tekstur "HD". Jak ta się pokaże można pastwić sie nad innymi aspektami.

 

Sklepik w Rivenwood + ustawienia na ultra - teslacja zabija 460 GTX :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do stabilności - musze ich pochwalić - o ile morrowind i oblivion lubiły się dosyć czesto wysypywać (obek nawet raz na 30min, morro zwykle przy podnoszeniu przedmiotów) o tyle po już 15h grania w Skyrim nie miałem ŻADNEGO wysypu !!! bardzo często chowałem go alt+Tab'em, w międzyczasie przeglądając neta, na noc nawet go tak hibernowałem :)

 

przyjemnie się zwiedza - aczkolwiek z tą zapowiadaną mnogością jaskiń przesadzili ... spodziewałem się ze conajmniej 1/2 mapy to będą jaskinie a tu wszędzie pustki niczym morrowind ;p

w oblivionie była dużo większa róznorodność

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyjemnie się zwiedza - aczkolwiek z tą zapowiadaną mnogością jaskiń przesadzili ... spodziewałem się ze conajmniej 1/2 mapy to będą jaskinie a tu wszędzie pustki niczym morrowind ;p

w oblivionie była dużo większa róznorodność

 

W Morrowindzie nie dostawałeś po oczach tekstem TUTAJ JEST JASKINA XYZ, więc łatwo było coś przeoczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

łeeee damn ...

ten wampiryzm to jakaś porażka ;/

w oblivionie przynajmniej troche siły(no tak, tu jej nie ma ..) i pare czarów dostawaliśmy, a tutaj:

Dobre strony Wampiryzmu

 

Możliwość ożywienia martwego ciała na 60 sekund, aby pomagało nam w walce.

Zaklęcie pozwalające pochłaniać określoną liczbę punktów życia naszego celu.

Polepszenie widzenia w nocy przez 60 sekund.

Wykrycie Wampira podczas skradania jest o 25% trudniejsze.

Wszystkie zaklęcia ze szkoły Iluzji będą o 25% silniejsze.

Częściowa odporność na Zimno.

100% odporności na choroby.

100% odporności na Trucizny.

 

Złe strony Wampiryzmu

 

Po przemianie w Wampira stosunkowo trudno jest się wyleczyć.

Ludzie mogą komentować nasz dziwny wygląd, nie chcieć z nami rozmawiać lub po prostu nas zaatakować.

Częściowa lub całkowita utrata odporności na Ogień.

Światło dziennie zatrzyma regenerację punktów życia. W późniejszych etapach także obniży ich ogólną liczbę.

Nasz wygląd bardzo się zmieni w dość nieprzyjemny sposób. Zostaniemy także postarzeni o kilka lat.

juz lepiej być wilkołakiem, wampir nie ma właściwie żadnych użytecznych zalet - może poza widzeniem w nocy, ale to sie pewnie da uzyskać jakimś czarem.

Dobre strony bycia Wilkołakiem

 

Zwiększona prędkość biegania.

Zwiększona siła.

Zwiększona o 100 liczba punktów życia.

Zwiększona o 100 Wytrzymałość.

Wilki nas nie zaatakują.

Posiadanie szponów potrafiących przebić pancerz.

Zbrodnie popełnione w wilczej formie nie powodują nałożenia nagrody na naszą głowę.

 

Złe strony bycia Wilkołakiem

 

Osłabiona odporność na srebro.

Czasem po prostu nie zmieścimy się w drzwiach.

Wszyscy są do nas wrogo nastawieni.

Brak możliwości zabrania ekwipunku naszych ofiar.

Jeśli ktoś zobaczy jak zmieniam formę, zostaniemy obciążenia grzywna w wysokości 1000 złotych monet.

Brak dostępu do broni, zaklęć, przedmiotów, mocy, okrzyków.

Brak możliwości leczenia w sposób inny niż pożywienie się ludzkimi szczątkami.

Podczas snu punkty życia nie odnawiają się.

Nie możemy z nikim rozmawiać.

*

 

Ponownie usunięcie współczynników zniszczyło jeden z ciekawszych elementów gry.

 

*źródlo : morrowind.pl

Edytowane przez Chemik16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do stabilności - musze ich pochwalić - o ile morrowind i oblivion lubiły się dosyć czesto wysypywać (obek nawet raz na 30min, morro zwykle przy podnoszeniu przedmiotów) o tyle po już 15h grania w Skyrim nie miałem ŻADNEGO wysypu !!! bardzo często chowałem go alt+Tab'em, w międzyczasie przeglądając neta, na noc nawet go tak hibernowałem :)

 

przyjemnie się zwiedza - aczkolwiek z tą zapowiadaną mnogością jaskiń przesadzili ... spodziewałem się ze conajmniej 1/2 mapy to będą jaskinie a tu wszędzie pustki niczym morrowind ;p

w oblivionie była dużo większa róznorodność

 

Tak? ;]. Oczywiście była masa fortów, jaskin itd - problem w tym że każdy fort czy jaskinia były bardzo do siebie podobne. Chodzenie po nich stało się extremalnie nudne w pewnym momencie. Lepiej mniej ale przy większej różnorodności ;).

 

Widze ze znów ludzie mają problem z Wampiryzmem ;] :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...