Skocz do zawartości
zzizzy

The Elder Scrolls V: Skyrim

Rekomendowane odpowiedzi

Za rok czy dwa to silnik bedzie juz przestarzaly :)

 

Jeżeli będzie miał klimat jak Morrowind, to może sobie być przestarzały, nie przeszkadza mi. Wolę klimatyczne gry z charakterem na lekko nieświeżym już engine niż banalne akszynhiroł w stylu Obliviona na najnowszym nawet pięknym silniku.
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hype, hype i jeszcze raz hype. To to, co Bethesda potrafi robić najlepiej.

 

Według zapowiedzi TES 4: Oblivion miał być cudną grą. Jak wyszło wszyscy wiemy.

 

Według zapowiedzi TES 5: Skyrim będzie grą cudną. Jak wyjdzie nie wiemy, ale bazując na tym co Bethesda pokazała z poprzednim TES'em, przynajmniej ja nie spodziewam się czegoś cudnego. TES 5: Skyrim będzie kolejnym aRPG, jeszcze bardziej nastawiony na action niż Oblivion. Jeśli ktoś spodziewa się dobrego cRPGa po tej grze, to może być bardzo rozczarowany.

 

Zobaczymy jak będzie wyglądał nowy silnik. Jeśli dodadzą do tego dobry edytor na miarę Morrowinda, to modderzy mogą z tego zrobić coś ciekawego. Martwi fakt wykreślenia statystyk postaci znanych z poprzednich części. No ale zobaczymy w listopadzie jak to wszystko się zakończy.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hype, hype i jeszcze raz hype. To to, co Bethesda potrafi robić najlepiej.

 

Według zapowiedzi TES 4: Oblivion miał być cudną grą. Jak wyszło wszyscy wiemy.

 

Jedno pytanie co z nim było nie tak?

Fast travel? Level scalling? grafika?

 

Twórcy w przypadku Skyrim wzieli sobie do serca wszelkie uwagi na temat Obka, F3, z zapowiedzi i tego co narazie odsłonili nie martwie się o kluczowe elementy, za które łojono przedtem Obka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zero charakteru, zero klimatu, banał, patos "w stylu US Marines", mdły świat... wymieniać dalej?

 

Czyli, przynajmniej subiektywnie, można tak napisać o praktycznie każdym cRPG jakie ukazało się na przestrzeni ostatnich trzech lat :> :)

 

1. Charakter? Nie bardzo wiem co masz w tym przypadku na myśli.

2. Klimat? Tego IMO nie brakowało dotąd żadnemu TES. .

3. Banał? Mechanika praktycznie identyczna jak w Morrwind. Poza tym, część ułatwiaczy (strzałki itp.) można było wyłączyć. OK, level-scalling, ale cóż...

4. Patos? Hmmm epickie cRPG tak niestety mają, zwłaszcza TES - jeden przeciw wielkiemu złu, wybraniec opatrzności itp. :>

5. Mdły świat? Jak patrzę na Arcania, Two Worlds, Drakensang, Dragon Age II czy inne podobne produkcje, to świat Obliviona był jednym z ciekawszych.

 

Tak czy owak, wielkiej rewolucji po Skyrim się nie spodziewam, ale liczę że część rozwiązań z powodzeniem funkcjonujących w F3 i F:NV, zostanie dobrze zaadaptowana na potrzeby piątej części TES. Bethesda robi dość specyficzne gry, trzeba mieć to na względzie.

Edytowane przez Caleb
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oblivion jest do tej pory jedyną grą singlową, która wciągnęła mnie na >100H gry, a konkretniej 121 h :) Liczę że Skyrim przebije poprzednika znacznie. Liczę również przede wszystkim na bardziej otwarty świat, lepszy rozwój postaci i zróżnicowaną walkę i questy. :) Jak narazie mam dobre przeczucia co do Skyrim :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już jakiś czas o grze nie pisaliśmy, ale pora to zmienić. Potwierdziła się kolejna garść informacji o piątej odsłonie serii The Elder Scrolls. Wiemy co nieco o dzieciach w grze, otwieraniu zamków i mapie.

 

Nowe informacje pojawiły się w niemieckim magazynie PC Games a ładnie wypunktowane zostały przez jednego z czytelników na forum Bethesdy:

- Mapa będzie trójwymiarowa, podobna do tej z Google Maps

- Nie można na mapie robić notatek

- Poza pięcioma większymi miastami pojawi się 8-9 mniejszych osad

- W świecie Skyrim pojawią się dzieci

- Pojawią się przyjazne smoki, z którymi można porozmawiać

- Ceny u kupców zależne będą od sytuacji wokół. W spalonej wsi za każdy towar trzeba będzie zapłacić astronomiczne sumy

- Wiatr będzie miał wpływ na wodę. Pojawią się realistyczne fale

- Otwieranie zamków wytrychem wciąż jest mini-grą

- W grze będzie można zakupić sobie dom

Jak widać duża część informacji nie stanowi nowości dla serii, ale pojawienie się dzieci na pewno doda światu Skyrim realizmu. A otwieranie zamków w w Oblivionie było zbyt łatwe. Z drugiej strony - to chyba dobrze.

•• Skyrim - garść nowych szczegółów | => Gamezilla.pl

Edytowane przez andrew777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ta wolność w tej gierce jest super, w oblivionie po wyjściu z piwnic na początku gry po prostu sobie godzinke chodziłem i podziwiałem widoki, w skyrim będzie jeszcze większy, więcej zwierząt, postaci, no i losowo generowane smoki, były plotki o pomyśle ich dosiadania i latania, ale jak wiadomo wyjdzie pewno kilka ładnym modów wiec nie wykluczajmy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ten art z gamezilli

 

podróżować będziemy konno, będzie także system szybkiej podróży;

Co za beznadzieja. Kolejne usprawnienie dla umysłowo ociemniałych. Te szybkie podróże to było to co mnie najbardziej w Oblivionie bolało.

W Morku czasem trzeba było się zastanowić i zaplanować, jak dostać się z jednego miasta do drugiego.

A w tych wszystkich nowych grach nie trzeba w ogóle myśleć. A taką modę zaczęła wprowadzać seria Call Of Duty.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ten art z gamezilli

 

podróżować będziemy konno, będzie także system szybkiej podróży;

Co za beznadzieja. Kolejne usprawnienie dla umysłowo ociemniałych. Te szybkie podróże to było to co mnie najbardziej w Oblivionie bolało.

W Morku czasem trzeba było się zastanowić i zaplanować, jak dostać się z jednego miasta do drugiego.

A w tych wszystkich nowych grach nie trzeba w ogóle myśleć. A taką modę zaczęła wprowadzać seria Call Of Duty.

 

A każe Ci ktoś korzystać z tego systemu?
  • Upvote 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Poza tym to nie działa tak, że tylko do odkrytych lokacji można fast-travelować? Zakładam że było tak jak w Falloutach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale w morku chyba były podróże statkiem czy coś, heh już nie pamiętam nawet, może nie to samo ale podobnie, co do szybkich podróży to jeśli ktoś ma dużo czasu na zagłębianie w świat gry to fajne jest, ale czasami człowiek po pracy ma te pół godziny i jak bym miał z laka iść przez pół mapy to bym za dużo nie zdziałał przez ten czas :wink: niestety takie czasy że dzień się kurczy ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co za beznadzieja. Kolejne usprawnienie dla umysłowo ociemniałych.

 

Jak mam marnować 1-2h na bujanie się między jednym, a drugim miejscem zamiast poświęcić ten czas na robienie questów to chyba wolę być umysłowo ociemniały. Poza tym jak wcześniej zauważono: każe Ci ktoś z tego korzystać? Edytowane przez maSTHa212
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie racja, nikt nas nie zmusza do tego typu podróży, jednak ja nigdy nie byłem zwolennikiem takich środków transportu, ponieważ lubię zaglądać pod każdy kamień oraz zbierać składniki, a te jak wiemy najłatwiej znajduje się idąc pieszo, no i gra się dłużej a przecież o to chodzi.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi bardziej o to, że jak ktoś chce to niech sobie idzie z buta, ale korzystanie z fast travel nie oznacza automatycznie, że ktoś jest "ociemniały umysłowo" jak to kolega wyżej napisał. Też czasami lubię sobie połazić, popatrzeć na widoczki etc. Ale za n-tym razem robi się już nudno czy wręcz jest to męczące.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładnie wygląda - nie wiem czy nawet nie ładniej niż nasz rodzima produkcja...

Ciekawe jaką stacje graficzną potrzeba do uruchomienia jej na full...

 

THIS GAME IS THE ONLY REASON I'M STILL ALIVE

Hmm...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na samym początku gościu mówi, że gra na 360.

Ja nie jestem w stanie określić jakości tekstur na filmie w 360p, chociaż na trzymanej tarczy widać niską rozdzielczość.

 

Mnie zastanawia scena gdzie zastrzelił jednego typa w jaskini z łuku, a drugi co stał obok niego nic, stoi dalej. Mam nadzieję, że nie tak będzie wyglądać AI w finalnej wersji. ;)

Edytowane przez borsuczy_król

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia scena gdzie zastrzelił jednego typa w jaskini z łuku, a drugi co stał obok niego nic, stoi dalej. Mam nadzieję, że nie tak będzie wyglądać AI w finalnej wersji. ;)

 

to akurat można poprawić jednym modem jak w oblivionie z reakcją strażników, oczywiście wiem że to należy do twórców gry ale bądźmy szczerzy która teraz gra wychodzi idealna ? (patrz wiedźmin II) juz sie przyzwyczaiłem do "drobnych poprawek" po 100 mega :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...