Skocz do zawartości
zzizzy

The Elder Scrolls V: Skyrim

Rekomendowane odpowiedzi

Widać twórcy skupiają się na tym co najważniejsze... :lol:

 

Cóż, oglądanie postaci wyglądających jak rubensowska wizja fantasy, a takich z nieporównywalnie bardziej klimatyczną aparycją, zawsze robi różnicę. Tak czy owak, grze na złe to raczej nie wyjdzie :-P

 

Przy okazji widać, że osoby piszące o małym skoku jakościowym powinny czym prędzej wybrać się do okulisty :>

Edytowane przez Caleb
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się o klimat i questy rozbija, zasadniczo dla mnie wystarczyłaby nowa część z grafiką Oblivion, plus mody ewentualne. Każda poprawka to już na plus wychodzi w tym kontekście. Postacie są świetne IMO :D Rany...naprawdę nie mogę się doczekać, ostatnio tak miałem przy nowej Cywilizacji i...nie gram w nią niestety, bo zawiodła :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh faktycznie porównanie genialne. Bardzo ładnie ukazuje to różnice graficzne i w sumie klimatyczne jakie dzieli obie produkcje. Z bajkowego obliviona przenosimy się do mrocznej i "twardej" opowieści :)

 

ps. Kocham orka :D w końcu wygląda jak ork i przeraża wyglądem a nie jak zielona świnia z roztrzaskanym nosem :P

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecni na QuakeConie mieli okazję położyć łapy na nowym dziele Bethesdy, przy okazji odkrywając szereg nowości dotyczących rozgrywki. Oto i one.

 

Nowe fakty dotyczą różnych aspektów rozgrywki - wśród nich znalazło się kilka, które powinny ucieszyć graczy, ale także parę, które zwiastują garść uproszczeń. Do rzeczy:

 

- nie będzie tworzenia własnych zaklęć, niektórych nauczymy się z ksiąg, niektóre da się kupić

 

- do znanych frakcji, do których można będzie się przyłączyć, doszły dwie kolejne - Stormcloaks oraz Riverwood Tavern Warrior Clan

 

- będzie można pomalować twarz na bardzo wiele sposobów

 

- nawet mało ważni NPC będą znacznie bardziej złożonymi postaciami (w porównaniu z poprzednią odsłoną serii)

 

- NPC będzie można przekonać, aby wyruszyli z nami w podróż

 

- tworzenie przedmiotów składać się będzie z sześciu etapów

 

- alchemia będzie znacznie bardziej realistyczna

 

- walka wręcz będzie dopracowana pod względem praw fizyki

 

- do ukończenia zadań będzie często prowadziło wiele dróg

 

- rozbudowana zostanie mini-gra z otwieraniem zamków

 

- punkty wydawane na perki będzie można zostawić sobie na później

 

- tworzenie postaci opierać będzie się na "suwakach". Ma być ich całkiem sporo

 

- będzie można mieć zwierzęcego towarzysza

 

- rasa Bosmerów będzie odporna na większość trucizn (będzie ich więcej), posiadać będzie umiejętność rasową dającą władzę nad zwierzętami

 

- za szybką podróż trzeba będzie zapłacić

•• Garść nowych faktów ze Skyrim

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cholera, jedna z wiekszych radosci w Morrowindzie byla lewitacja i jump uzywane w zakleciach wlasnej roboty, w Obku usuneli... tutaj widze krok dalej, zupelne usuniecie tworzenia zaklec - CHOLERNA szkoda, chyba pierwsza naprawde zla informacja jaka slysze odnosnie Skyrim. W Oblivionie takie np. "Fortify luck 100pts on Self 5s + Soul Trap 5s on target" razem z Mehrunes Razor w lapie dawalo fajny efekt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dniu - a właściwie nocy - dzisiejszym Pete Hines był gościem audycji Bulletproof Radio . Tematem dyskusji było oczywiście TES V: Skyrim, a w trakcie dyskusji padło wiele ważnych i ciekawych pytań. Czy odpowiedzi niosły jednak coś nowego? O tym przekonacie się czytając specjalne wydanie naszej Prasówki Skyrimowej:

-w grze nie pojawi się arena taka, jaką znamy z Obliviona,

-ekipa nie planuje wprowadzenia trybu hardcore (czyli wymagań odnośnie odpoczynku i pożywienia),

-potwierdzono istnienie 4 dużych gildii,

-Pete podkreślał wielokrotnie, że pod względem zawartości to największa gra w historii studia,

-zadań pobocznych ma być około 6 do 7 razy więcej niż w Fallout 3,

-wyglądu naszej postaci nie będzie można zmienić w trakcie gry,

-przed premierą nie zostanie udostępniony generator postaci (znany np. z Dragon Age),

-potwory jednego gatunku mogą się różnić od siebie,

-w sumie głosów postaciom w grze użyczyło ponad 70 osób, a sam materiał nagrywano kilka miesięcy,

-jedną z nich jest Lynda Carter, która odpowiadała za głosy Nordek i Orczyc w Oblivionie,

-obrażenia nie będą zależne od miejsca trafienia,

-w czasie walki możemy zranić swoich sprzymierzeńców, nasi kompani będą w stanie wybaczyć nam raz czy dwa, ale na kolejne trafienia odpowiedzą agresją,

-kropierze pojawią się wyłącznie jeśli ekipa wymyśli jakiś porządny żart z ich udziałem,

-w grze pojawią się nekromanci, choć nie jako grupa do której moglibyśmy dołączyć,

-będziemy mogli jednak poznać stosowane przez nich zaklęcia,

-wymagań sprzętowych nie podają, gdyż gra jest jeszcze przed etapem ostatecznej optymalizacji, każdy komputer będący co najmniej odpowiednikiem X-boxa 360 powinien wystarczyć do komfortowej gry,

-osoby wyszkolone w sztuce zaklinania wolniej zużywają ładunki zaklętej broni,

-by wytworzyć coś więcej niż skórzane i żelazne przedmioty musimy wybrać odpowiednie perki,

-wbrew wcześniejszym informacjom, strażnicy w całej prowincji będą wiedzieć o naszych zbrodniach - chyba, że wyeliminujemy wszystkich świadków przestępstwa, wtedy bowiem grzywna za dany czyn zostanie anulowana,

-Pete odmówił odpowiedzi na pytania o wampiry, wilkołaki i obecność argoniańskich i khajiickich dzieci w grze,

-a jeśli ktoś chciałby w czasie gry posłuchać viking metalu, musi go sobie puścić z jakiegoś odtwarzacza.

źródło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obrażenia nie będą zależne od miejsca trafienia

Wiem, że to nie FPS, ale zawsze miłym dodatkiem był 'traf w głowę', który zwiększał obrażenia czy też w nogę by przeciwnik wolniej chodził etc. Szkoda trochę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, mogli zaimplementować zniszczenia uzbrojenia i zbroi, ale z drugiej strony wracać się co chwila do kowala na naprawy to trochę psuło by zabawę, oczywiście wszystko do czasu nauki tego fachu.

Edytowane przez .PaVLo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początku było wkurzające, bo trzeba było nosić kilogramy młotków. A potem, jak się Armorer rozwinął, zużycie było bez znaczenia, bo wystarczyło kliknąć parę razy i już.

W Obku podobnie, tylko w pewnym momencie wystarczał jeden młotek do końca gry.

 

Zużycie broni i zbroi by miało sens, gdyby było zrobione porządnie, czyli np. cios ciężkim toporem w drewnianą tarczę rozłupywałby ją na kawałki (czy chociażby żeby wytrzymałość leciała od razu w okolice zera) - w takiej postaci jak to było w TES3 czy TES4 to równie dobrze może tego IMHO nie być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To byłoby coś pięknego. Niby tak poszła technologia do przodu, ale co z tego? Przecież gdyby zrobić odpowiedni model, to można by stworzyć arcydzieło, np. żeby tworzyły się blizny, że widać jak topór zrobił w konkretnym miejscu dziurę. Technologia jest, umiejętności też, szkoda tylko, że szkoda zachodu na takie szczegóły.

 

A tak w ogóle to będzie normalny pasek zdrowia czy auto-regen ;)

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak, a zamiast kilogramów młotków trzeba będzie nosić 20 tarcz na zapas. To samo z bliznami, może pójdźmy dalej i normalnie kończyny będzie można odrąbać naszej postaci. Marzę o grze orkiem bez rąk i jednej nogi :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...