Skocz do zawartości
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie to ta mapa jest za duza jak na 64osoby! Troche brakuje mi akcji, trzeba sie sporo nabiegac zeby kogos znalezc.

Nie moge sie tez troche przyzwyczaic do tego ze teraz recon i assault sa praktycznie bezbronni jesli chodzi o pojazdy :( w bc2 sie kladlo c4 lub mortar i recon dawal rade! Assault tez dawal rade lzejszym pojazdom dzieki granatnikowi... w bf3 troche dziwnie wyglada sytuacja ;p zeby support mial c4 ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też przed chwilą pograłem i faktycznie spora jest :) Ogólnie pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, choć jeszcze ciut ciężko mi się odnaleźć. No i niestety jakieś błędy mi się pokazywały, a mianowicie jakieś błyski i po jakimś czasie wywaliło mnie z serwera. Mam nadzieję, że finalnie będzie to poprawione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spora mapa? Od/do 3 punków biegamy w 30s, las C, wzgórze B, punkt kontrolny D, na upartego do stacji benzynowej A też się dobiegnie poniżej minuty z lasu. Ja walki nie szukam, ciągle jestem w akcji koło tych czterech punktów. Duża mapa to np. Dragon Valley z BF2, tam na piechotę nie ma co biegać.

Edytowane przez KaszaWspraju
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no g4g zero lagów ale przez to s<span style='color: red;'>[ciach!]</span>lone sterowanie nie mogę latac bo nawet nie mozna sterowania myszka odwrócić, generalnie grając w nowego bf3 jestem zawiedziony, za duzo bugów które mnie zniechecają, zostaje przy bc2 i czekam na full

 

No wlasnie, wczoraj stracilem kilkanascie minut szukajac jak odwrocic myche podczas latania i klops - czyzby sie faktycznie nie dalo ? ! No to po kiego ja grajac w BF P4F wytrenowalem sobie latanie jak teraz mam sterowanie zupelnie odwrocone ? :D

 

Jesli chodzi o lagi, to sa niemilosierne, ale udalo mi sie wejsc na serwer gdzie bylo 30 osob i.... lagow prawie nie bylo ! Takze wydaje sie, ze sa one wynikiem ilosci graczy na planszy - a to jak dla mnie jest niedopusczalne, skoro mapa teoretycznie tylu wlasnie graczy powinna obsluzyc (64/64)... !

 

No i jak wiele osob mam dylemat... czy zamawiac :)

Edytowane przez Bujakashi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwila gralem na g4g i lagi sa nie milosierne chyba tylko slepy by ich nie zauwazyl ;) wiec czy grasz unas w kraju czy poza nim to nie ma wiekszego znaczenia ;)

 

 

Ciekawy poglad :)

 

Jak gram na serverach w USA to zawsze mam lekkie lagi , to samo na niektorych Europejskich serverach

zasada numer jeden - im blizej tym lepiej oczywiscie sa wyjatki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pograłem jeszcze kilka meczyków w CQ skoro już łatwo sie dostać, beta już odinstalowana. Takiego rozczarowania sie nie spodziewałem.

 

Kompletnie nie wiadomo co sie dzieje w tej grze. Jako że nie ma mapy, to nie wiadomo gdzie sie spawnujemy. Jak już sie wyspawnujemy, to znowu nie wiadomo gdzie biec, nie ma nawet odległości do flag.

 

Jako że nie ma mapy, to także nie wiadomo gdzie są pojazdy. W końcu widze pusty czołg na minimapie, okazuje sie że to stacjonarna bazooka, WTF? No nic, widze jedzie gdzieś czołg z naszej drużyny. No to biegne do niego minute, i co sie okazuje? Nie ma w nim miejsca. Oczywiście nie ma podanego nicka kierowcy czołgu, ani dopisku +1, bo po co?

 

Zaliczyłem też jakiegoś faila ze Stingerem, który po prostu nic nie wystrzeliwiwał. Podkradam sie do czołgu, staję, strzelam a tu lol. Po kilku próbach mnie zabili. Ale to bug, to zapewne naprawią.

 

Ja nie pojmuje jak można zabierać ficzery świetnie się sprawdzajace w poprzednich grach, czyli to o czym powżej napisałem. Gdybym nie musiał biegać w kółko jak idiota, to może by coś lepiej szło, a tak niestety ciągle ratio 0.5, a to i tak dzięki temu że jakimś cudem wygrywałem większość pojedynków. Śmierci to jak zwykle nie wiadomo skąd, bo kompletnie nic nie widać.

 

 

Liczyłem na bardzo dużo w przypadku tej gry, ale sie rozczarowałem kompletnie. No ale niepotrzebnie sobie robiłem nadzieje, bo w końcu to jest Battlefield, a nie Bad Company. Na szczęście ktoś z DICE powiedział że nie zabili Bad Company, tak więc czekam ze zniecierpliwieniem na BC3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Harry Lloyd

 

Moge sie podpisac obiema ''Rencami'' pod tym co napisales powyzej

jeszcze bedzie tak ze BC3 bedzie blizszy BF2 niz toto co nam zaoferowali w Betce :(

tyle ze przyjdzie pewnie czekac jeszcze rok czasu .

 

Cos musialo sie zmienic w teami DICE , nie moze byc zeby Ci sami ludzie robili BF2 i to cos

to pewnie nowy mlodociany nabytek maczal swoje lapy w produkcji BF3 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byleś na stronie i ładnie tam wszystko widać na 99% nie będzie nic ;)

 

bo w końcu to jest Battlefield, a nie Bad Company.

 

To nie jest BF to jest coś co miało być BF'em ale nie zasługuje na ta nazwę

 

Ja osobiście poczekam ten "rok" na BF3 jak się nic nie zmieni to trudno :)

Edytowane przez Ns5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kompletnie nie wiadomo co sie dzieje w tej grze.

 

Każdy średnio rozgarnięty nowicjusz będzie wiedział co dzieje się w grze po parunastu godzinach praktyki. A że niektórzy uczą się wolniej od innych, no cóż, nie wszyscy jesteśmy tacy sami :).

 

Jako że nie ma mapy, to nie wiadomo gdzie sie spawnujemy.

 

Przecież sam wybierasz swój spawn, a punktami odniesienia są dodatkowo flagi widoczne na HUD'zie. Wystarczy tylko poznać mapę.

 

Jak już sie wyspawnujemy, to znowu nie wiadomo gdzie biec, nie ma nawet odległości do flag.

 

Nie każdy potrzebuje wielkiej zielonej strzałki oraz listy TODO aby się dobrze bawić :). Możesz biec gdzie chcesz i to jest właśnie zaleta trybu conquest. Nie jesteś zamknięty w małej, podłużnej mapce z jednym frontem na którym toczy się walka, bez możliwości flankowania.

 

a tak niestety ciągle ratio 0.5, a to i tak dzięki temu że jakimś cudem wygrywałem większość pojedynków. Śmierci to jak zwykle nie wiadomo skąd, bo kompletnie nic nie widać.

 

Ja nie narzekam, ratio 1.44. Więc jak widać można, wystarczy tylko nabrać trochę skilla. To nie jest COD, nie będziesz w top 3 po tygodniu gry w conquesta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówisz do mnie jakbym grał w CoDa. Nie, ja gran w Bad Company i 1943, i w BF3 zabrali wszystkie największe zalety tamtych gier, a dodali same shity, jeśli chodzi o rozgrywke, bo unlocki i ilość wszystkiego rządzi.

 

I nie przekręcaj tego co napisałem. Jak sie spawnujesz na squadzie, to wiesz gdzie oni są? Bardzo ciekawe. Oczywiście zaraz mi powiesz że sie gra ze znajomymi którzy powiedzą gdzie są.

 

Jakiej zielonej strzałki? Niczego takiego w BC nie kojarze. Natomiast tam przynajmniej było jak sie nauczyć danej mapy, i wiedziałem do którego punktu mam najbliżej, a tutaj zupełnie tego nie widać, ani przed spawnem, ani po.

 

Rozumiem że rozmieszczenie pojazdów też powinienm poznawać nie wiadomo ile, i liczyć że tam będą gdy po nie idę? Czyli jednak BF ma zmierzać w stronę symulacji, a nie funu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie, w CB gdy twoja drużyna przejmie/zajmie punkty, to możesz się na nich spawnować. I jest wybór. A gdy spawnujesz się na swoją drużynę, to masz widok zza pleców gdzie znajduje się członek twojej drużyny. Kwestia poznania mapy i mniej więcej można się zorientować. Ewentualnie mobilny punkt, wtedy spadasz z spadochronem i sam celujesz, gdzie chcesz wylądować :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie ma co gdybac tu trza pisac postulat zeby w DICE ukarali odpowiedzialnych za ta chamskie zmiany na ''lepsze'' wedlug 15% uzytkownikow .

A wystarczylo dopiescic BC2 zrobic 2-3 razy wieksze mapy dodac tylko co bylo najlepsze w BF2 i bylby miod malina a tak poszli w kierunku sam nie wiem jakim

tak jakby zmiksowali ARMA z CoD'em :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zagralem sobie z nudow w BC2... Gdyby nie te nieszczesne unhity to gra jest 10 razy przyjemniejsza niz w becie bf3 :D

Brakuje wlasnie dobrej mapy. Przy tak duzej mapie jak CB powinno byc cos takiego jak w bc2, ze pokazana jest odleglosc od bazy w metrach.

BC2 jak dla mnie zdecydowanie przoduje pod wzgledem audio. Tam po prostu czuc wojne, gluchy dzwiek po bliskim wybuchu, bron brzmiaca jak nalezy, a nie jak bron na plastikowe kulki czy kapiszony.

 

Ja pierdziele, jakby dalo sie polaczyc BC2 z tymi dobrymi cechami z BF3 to wtedy powstala by prawdziwa gra roku!

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie poznanie mapy to znalezienie drobnych szczegółów, którędy chodzić, gdzie jakie budynki, miejsca do kampienia (w celu unikania tych mend), a nie samego layoutu mapy. Tutaj po spawnie te oznaczenia punktów zupełnie nic mi nie mówią.

 

Widok zza pleców? Dużo mi to daje jak ktoś jest w pustym polu. Sorry, ale wszystkie te aspekty które podałem zostały totalnie skopane, a to fundamentalne elementy rozgrywki.

 

DICE zapowiedzieli sporo zmian w pełnej wersji, ale chyba żadne nie dotyczą tych elementów. Jak to wszystko naprawią, być może bedzie sie dało grac. Na chwile obecą strata czasu, ostatnie trzy gry jeszcze bardzo dużo mają do zaoferowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja gran w Bad Company i 1943, i w BF3 zabrali wszystkie największe zalety tamtych gier, a dodali same shity

 

BC1/BC2 to spinoff oryginalnej serii, więc nie rozumiem dlaczego narzekasz, że BF3 nie ma z nimi aż tak wielu cech wspólnych. Poza tym niewiele tak naprawdę "dodali", sporo rzeczy natomiast "wróciło" :).

 

Jak sie spawnujesz na squadzie, to wiesz gdzie oni są? Bardzo ciekawe.

 

Oczywiście że wiem, wystarczy się rozejrzeć naokoło. Nie było tak od początku, musiałem zwyczajnie nauczyć się mapy. Zielona strzałka to była aluzja do podawania wszystkiego graczowi na tacy. A z tego co wywnioskowałem z Twojego postu, to właśnie takiej gry oczekujesz po BF3.

 

Czyli jednak BF ma zmierzać w stronę symulacji, a nie funu?

 

Mi osobiście ta gra dała dużo więcej funu niż BC2. Po raz pierwszy od czasów BF2 poczułem rozmach i skalę bitwy oraz mnogość możliwości i sposobów zdobycia różnych celi. I o ile nie jest to do końca BF3 o jakim marzyłem, to i tak wiem, że żaden kolejny BF nie będzie już tak blisko oryginalnej serii, więc cieszę się tym co jest.

 

Oczywiście zaraz mi powiesz że sie gra ze znajomymi którzy powiedzą gdzie są.

 

Oczywiście że gram ze znajomymi, a jak mam grać inaczej? :) Battlefield zawsze był zorientowany na teamplay i rzadko kiedy grałem w niego sam.

 

Jeśli jesteś samotnym wilkiem to polecam spróbować gry w teamie, "The way its meant to be played" :).

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yngwie

 

Wiekszosc ludzi na forach pisze ze targetem sa gracze CoD :/ smutne

ale chyba przyjdzie pozostac przy BC2 , pre-ordera nie cofne bo jeszcze mam nadzieje na Karkand no i moze z 2 inne mapy ale Caspian Border sobie odpuszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w takim razie zadam retoryczne pytanie ;)

jak myslisz jaki jest target dla tej produkcji? xD

bo ja po 15 minutach z beta nie mam zadnych watpliwosci hehe

 

kto wie dla kogo szykowali bf3 ale raczej nie dla fanów serii battlefield, tak jak powiedział Mario2k wystarczyło dopieścić graficznie bc2 powiekszyc mapy dodać czołganie, jety i byłoby ok, pojazdy latajace sa tak toporne i wolne że rzygać się chce, włączyłem sobie ostatnio dla porównania bf2 i dynamika lotu i sterowanie pojazdów niebo lepsze jak w tym gniocie, jak dla mnie uwstecznili się, jako że zakupiłem preorder w maju to zostawie sobie w kolekcji ale gdybym miał teraz kupowac tą grę to po becie mocno bym sie zastanowił, i do tego ta kamperiada wszyscy sie czołgaja w bf2 też mozna było ale nie było tam tyle obiektów a tu chowaja sie koniobijcy po krzakach i czekaja jak ktos sie pojawi, mało tego te [ciach!]lone liscie zatrzymuja kule z m416 a uzyskiwane obrażenia jak uciekasz wieksze jak bys stał w miejscu i nic nie robił, jesli podobnie bedzie wygladac finalna wersja produktu to niech dice sie pałuje Edytowane przez ptys
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...