Skocz do zawartości
Ram1rez

F1 Sezon 2009

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawy wyścig się jutro szykuje dla Kubicy! Porozdawano trochę kar i sytuacja wygląda o wiele lepiej.

 

UPDATE

 

Ciężary samochodów na starcie Grand Prix Japonii.

 

1. Sebastian Vettel – 658,5 kg

2. Jarno Trulli – 655,5 kg

3. Lewis Hamilton – 656,0 kg

4. Nick Heidfeld – 660,0 kg

5. Kimi Räikkönen – 661,0 kg

6. Nico Rosberg – 684,5 kg

7. Robert Kubica – 686,0 kg

8. Adrian Sutil – 650,0 kg

9. Rubens Barrichello – 660,5 kg

10. Jaime Alguersuari – 682,5 kg

11. Jenson Button – 658,5 kg

12. Giancarlo Fisichella – 661,5 kg

13. Heikki Kovalainen – 675,0 kg

14. Sébastien Buemi – 665,4 kg

15. Kazuki Nakajima – 695,7 kg

16. Romain Grosjean – 691,8 kg

17. Fernando Alonso – 689,5 kg

18. Vitantonio Liuzzi – 682,5 kg

19 . Timo Glock – xxx

20. Mark Webber – xxx

 

Przy dobrym starcie podium jak najbardziej realne.

Edytowane przez Gi3r3k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Robert dobrze wystartuje to co najmniej punkty ma murowane, a może nawet podium? ;)

 

Ciekawe czy Hamilton łyknie Vettela na starcie. W sumie jeździ już prawie wyłącznie dla przyjemności, a nie dla tytułu, którego już nie obroni :)

Vettel postawi pewnie wszystko na jedną kartę :)

 

Zapowiada się interesujący wyścig.

 

 

Ferdek kłamczuszek:

 

http://f1.sport.pl/Artykul.82+M5f6231731cf.0.html

 

Spadł z 12 na 17 :lol:

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2x Heikki Kovalainen...? Dopiero teraz zauważyłem...

 

Kogo brakuje?

 

Rosberga... Jest przed Kubicą.

 

Już myślałem, że to kolejny pechowy wyścig dla Kubicy - w większości wyścigów czy kwalifikacji do nich działo się coś, co uniemożliwiało walkę albo o punkciki, albo wysokie miejsca. Może w końcu będzie przełamanie. Osobiście liczę na podium.

Edytowane przez Gi3r3k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://f1.sport.pl/Artykul.82+M52ba71b90ef.0.html

 

I bardzo dobrze.

Za takie zachowanie, Buemiego jak i team powinna spotkać jeszcze surowsza kara. Zdziwiło mnie, że po całkiem mocnym uderzeniu tyłem w bandę wogóle wypuścili go na tor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Te 686 kg nie wydaje mi się za dobre jak na pierwszą dziesiątkę, zapewne taką strategię obrali przed karami, ciekawe czy można ją jeszcze zmienić?

 

Jeśli Rosberg by miał zostać z tymi 684 to lepiej nie zmieniac, ale w innym wypadku moim zdaniem tak. Tyle że to loteria.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie można zmieniać ilości paliwa. Jedyny sposób na zmniejszenie ilości paliwa do przejechanie parę okrążeń przed wyścigiem. Przez 15 minut przed wyścigiem pit lane jest otwarta i kierowcy mogą kręcić kółka. i spalić co nieco.

 

http://f1.sport.pl/Artykul.82+M54a8be28f8b.0.html - jednak to nie będzie chyba 7 miejsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swietny wyscig - jeden z najlepszych w tym sezonie.

 

Szkoda mi Kubicy. Przed zjazdami byl 5 , stracil gigantycznie przy tankowaniu - dodatkowo Heitfield go przytrzymal i to byla chyba kluczowa kwestia przy walce z Buttonem. Kwas. Jechal swietnie , az jakby dostal inne auto :lol2:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Czy ja wiem czy taki świetny wyścig, prawie nic się nie działo.

 

Tak jak myślałem to nie była dobra strategia dla Kubicy. Pomijając pecha przed drugim zjazdem gdzie przegrał punkty, to po pierwszym takowaniu nie zyskał żadnej pozycji, a nie był wtedy blokowany. Niestety Button mu za bardzo odjechał, była zbyt duża różnica w ilości paliwa.

 

Spodziewałem się większej ilości wypadków, ale widać prawie wszyscy wyciagnęli wnioski z kwalifikacji.

 

Ciekawi mnie po co Webber wogóle jechał, jedyne wyjaśnienie to że zrobili sobie z tego testy. Uzyskał jednak najszybsze okrążenie, więc bolid był dobry.

 

Brawn jako zespół chyba może czuć się mistrzem. 35.5 punkta przewagi przy 36 możliwych do zdobycia raczej załatwia sprawę.

 

A Button - 14 i 16 pkt przewagi, raczej też wydaje mi się że jest po sprawie. Musiał by ktoś pozostałej dwójce pomóc eliminując Buttona, bo on raczej będzie jechał bardzo ostrożnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Z góry sorki za ewentualny offtop, ale mam pytanie pod kątem już przyszłego sezonu. Dowiedziałem się, że nie będzie możliwości tankowania bolidu podczas wyścigu - czy to prawda? Byłby to chyba najgłupszy przepis w historii i to nie tylko tego sportu ale w ogóle najdurniejsza zmiana, o której kiedykolwiek słyszałem. Dlatego proszę was o zdementowanie tej pogłoski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dowiedziałem się, że nie będzie możliwości tankowania bolidu podczas wyścigu - czy to prawda? Byłby to chyba najgłupszy przepis w historii i to nie tylko tego sportu ale w ogóle najdurniejsza zmiana, o której kiedykolwiek słyszałem.

Chyba raczej odwrotnie. Pitstopy po 4s to jest to ;) no i mniejsze ryzyko wypadków przy wizycie w pitlane. Zmniejszą się także wydatki ekip na maszyny do tankowania, co chyba było jednym z głównych powodów wprowadzenia tej zmiany. Taki ukłon w stronę nowych ekip. Edytowane przez Dj_AnT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tragicznie nudne jest F1 w tym sezonie :/ Wszelkie zmiany zdają się przynosić skutek odwrotny od zakładanego. Trzeba chyba wczuć się w WTCC czy coś tego typu bo nic nie zapowiada poprawy.

Nudny? To pierwszy sezon od jakiegoś czasu gdzie do walki o zwycięstwa GP włączają się zespoły z wielu ekip a nie jak dotychczas Ferrari i McLaren a reszta zamiatała tyły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nudny? To pierwszy sezon od jakiegoś czasu gdzie do walki o zwycięstwa GP włączają się zespoły z wielu ekip a nie jak dotychczas Ferrari i McLaren a reszta zamiatała tyły

od trzech lat. ale wcześniej tez nie było zbyt fajnie... owszem dwa lata reno nad innymi ale nic po za reno nie było w stanie nawiązać rywalizacji... a jeszcze wcześniej do dobre kilka lat stagnacji...

 

a ja sobie odpuściłem ten sezon :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nudny? To pierwszy sezon od jakiegoś czasu gdzie do walki o zwycięstwa GP włączają się zespoły z wielu ekip a nie jak dotychczas Ferrari i McLaren a reszta zamiatała tyły

Włączają się ale w trakcie samych wyścigów nic się nie dzieje - każdy sobie jedzie swoim tempem, jak kogoś dogoni to czeka na pitstop bo innej opcji nie ma, zresztą jak to powiedział inżynier wyścigowy Rubensa: "don't take any risks". Ile razy w tym sezonie, po pierwszym okrążeniu, można było zobaczyć jakąś walkę (wyprzedzenie czy chociaż zrównanie się kołami) w czołowej trójce, czy choćby piątce? Ja sobie przypominam tylko wyścig w Australii - Vettel vs. Kubica. Wiadomo jak się skończyło, inni wzieli lekcję na reszte sezonu :lol2:

 

PS: Ciekawe opracowanie: http://www.cliptheapex.com/forum/viewtopic...?f=51&t=822

Edytowane przez Koen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Morelli: Kubica w Renault

 

Manager Roberta Kubicy Daniele Morelli poinformował francuski dziennik 'L Equipe', że jego podopieczny wybrał zespół Renault, odrzucając oferty Toyoty i Williamsa.

 

"Zadecydowały długość proponowanego kontraktu, gdyż Kubica chciał długoletniej umowy, nazwisko inżyniera wyścigowego i ekipy, jakość silnika i kwestia stabilności" - stwierdził Morelli.

 

Williams odpadł w przedbiegach, ze względu na niepewną sytuację silnikową i konflikt z FOTA. Toyota z kolei nie ma pewnego budżetu, a w ostatnich siedmiu latach nie wygrała wyścigu.

 

Oficjalne potwierdzenie tej informacji powinno ukazać się w ciągu najbliższych godzin.

http://www.formula1.pl/?d=news&id=7142

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doświadczenie wyniesione z Polonezów będzie owocowało w Renault

I wszystko jasne!

 

Ciekaw jestem jak bedzie w tym Renault... oby zrobili lepsze auto bo inaczej to Kubica przez te lata gdy tam bedzie nie wygra nic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

No i bardzo fajnie, wg mnie najlepszy z możliwych wybór. Nie liczył bym specjalnie na mistrzowski bolid, ale kto wie. Obecna forma Renault jest niezła, przyszłoroczny bolid nie jest już budowany pod KERS więc powinno być tylko lepiej. Zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie od samego początku przyszłego sezonu, ale mam nadzieję, że Robert pokaże na co go stać jeśli tylko dostanie dobry, rozwojowy i rozwijany cały czas bolid :D

 

Oczywiście taki z dokręconymi wszystkimi nakrętkami kół ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie od samego początku przyszłego sezonu, ale mam nadzieję, że Robert pokaże na co go stać jeśli tylko dostanie dobry, rozwojowy i rozwijany cały czas bolid :D

 

Oczywiście taki z dokręconymi wszystkimi nakrętkami kół ;)

Może w czynie społecznym staniemy zamiast ich mechaników i po dokręcamy? :) Zresztą w jakim społecznym, chętnie wezmę taką pensje :D

 

Co do koszulek chętnie powiększę kolekcje o nowe barwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...