Jump to content
Aquarium

Bioshock

Recommended Posts

Po jednym miejscu tez nie nalezy oceniac.

Moze jest tam jakis efekt, ktory radeonowi sterowniki potrafia albo ominac albo lepiej wyrenderowac.

Wazna jest ogolna ocena plynnosci badz jakis dluzszy benchmark z gry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapewniam Cię , że gts 640mb w tej grze nie bedzie lepszy nawet o 1 klatkę na sekunde ;) od wersji 320mb.(1280x1024)

Może tak, a może nie - ja akurat tego nie potrafię przewidzieć.

 

Wolę polegać na testach ;).

 

Właśnie je robiłem ;). Gra zjada max 290 mb z pamięci grafiki.

:ploom: Edited by Vennor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może tak, a może nie - ja akurat tego nie potrafię przewidzieć.

 

Wolę polegać na testach ;).

Właśnie je robiłem ;). Gra zjada max 290 mb z pamięci grafiki.

@Kaeres

Nie oceniam tylko jednego miejsca wystarczy spojrzec na akcję w rurze gdy wpada w nią ogon samolotu i na ekranie ukazują się śliczne wodotryski. Tam też radosław ma około 13 fps więcej . Jeśli chodzi o bioshocka w dx 9.0 to rododendron jest poprostu lepszy i tyle. Nie mówię nic o aa.

Edited by Gregor1230

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacytuje sam siebie

A wiec przeszedlem i ja.

 

Brawa za swietna optymalizacje , spodziewalbym sie raczej tego , ze bez 8800U sie nie pogra a tymczasem SD3700+1.5GB+7900GS=1024x768 max. Grafika jest swietna i faktycznie idzie popuscic. Swietnie wygladaja plansze , a wiec dizajn jest ciekawy. Czuc ciezki klimat , muzyka w sumie wisi mi w tej grze. Ciekawe akcje sa i faktycznie mozna sie wciagnac w gre. Ale mam jedno zastrzezenie. To jest FPP i gigantyczym minusem jest samo strzelanie , po prostu nie czuc zadnej mocy. znacznie ciekawiej wyglada to , gdy kolo dostanie kluczem , niz gdy do niego zaczne strzelac. Denerwuje mnie tez blak latarki , przydalaby sie.

 

Ale na plus , dzis coraz mniej gier , ktore wygladaja swietnie , chodza bez przyciecia a do tego nie nuza. Zastanawialbym sie nad 50 zl , 80 odpada.

 

Czekam jednak na Gearsow lub GRAW'a 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alcen, miałem ten sam problem, ten plik ci nic nie da, zainstaluj te nowe stery 163.44 wtedy wszystko działa jak należy, i grasz :)

To samo mam ;d. Ściągam właśnie stery. Doszedłem do płyniecia kulką ;d i przy loadzie do 2 lvl bah. Jedno jest pewne jak narazie chodzi mi dobrze i żadnych doczytek z powodu 1GB ramu ;p.

 

Btw testowałeś te stery w innych grach ? Ostanie stery beta od NV wywalały mi CSS i ET więc tak pytam na uboczu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra dzieci, Na sprzecie w podpisie ze wszystkim na max w rozdzialce 1280x900 czy jakos tak chodzi maksymalnie dobrze.. stery do gforce-a sciagnalem dzis sa datowane na 26tego tamtego miesiaca..

Jade na windowsie XP czyli nie mam DX 10, moze ktos zrobic screeny z wersji DX 9.0 i 10 w tym samym miejscu dla porownania ? Jest sens teraz przesiadac sie na viste ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra dzieci, Na sprzecie w podpisie ze wszystkim na max w rozdzialce 1280x900 czy jakos tak chodzi maksymalnie dobrze.. stery do gforce-a sciagnalem dzis sa datowane na 26tego tamtego miesiaca..

Jade na windowsie XP czyli nie mam DX 10, moze ktos zrobic screeny z wersji DX 9.0 i 10 w tym samym miejscu dla porownania ? Jest sens teraz przesiadac sie na viste ?

 

Drogi ... bylo juz tyle screenow z dema ze mozna dostac goraczki, wystarczy wrocic 3 strony tematu wstecz. Cieszymy sie ze gierka Ci smiga, rozumiemy twoje podniecenie, zapewne komputer z komunii sprawuje sie doskonale, ale moze zastopujesz?

 

PS. Btw screeny z wbijajacym sie kadlubem do tunelu wg wygladaja identycznie. Woda tryskajaca z wlazu po lewej jest tez widoczna na DX9, dzieje sie to po prostu pare senund pozniej. Nie sledze specyfikacji DX10, zapewne cos wnosi, oceniam tylko screeny. Jesli wiec mialbym zmienia OS tylko z powodu Bioshocka to bym sie strzymal jeszcze.

Edited by alcen

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ktos gral na 2600XT or PRO ??

bo mi za kilka dni wlasnie takie cus przyjdzie.

 

Puki co na 7600GS wykreconego o 1k punktow w smaku 05 wzgledem fabrycznego 7600GT w 1024x768 na MAX gra w krytycznych momentach ma 19pfs :/

ale przecietnie jest to ponad 30 max 40.

Wiec nie jest tak zle. Oby tacy programisli crysisa zrobili albo jeszcze lepiej go zoptymalizowali.

testy na najnowszych sterach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapewniam Cię , że gts 640mb w tej grze nie bedzie lepszy nawet o 1 klatkę na sekunde ;) od wersji 320mb.(1280x1024)

Ale o tym się przekonamy jak ktoś zrobi odpowiednie porównanie :> Było już kilka przypadków że 640 skopała 320 po jądrach :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra :D I mi było dane zagrać w demko.

 

Klimat kosmos, grafika również niezła, jest co podziwiać! Dawno nie grałem w tak dobrego FPSa, z takim klimatem i dźwiękiem. Czekam na fulla :D

 

Na sprzęcie z podpisu śmiga dobrze w all high 1024x768, bez aa i af, vsync wyłączone. Nie instalowałem nowych sterowników (tych bet) i nie mam zamiaru ;)

 

Ogromny plus za optymalizacje co się nie często zdarza w tych ciężkich dla PCtowców czasach.

 

ps. akcja z kołyską rządzi ;]]

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ktos gral na 2600XT or PRO ??

bo mi za kilka dni wlasnie takie cus przyjdzie.

 

Puki co na 7600GS wykreconego o 1k punktow w smaku 05 wzgledem fabrycznego 7600GT w 1024x768 na MAX gra w krytycznych momentach ma 19pfs :/

ale przecietnie jest to ponad 30 max 40.

Wiec nie jest tak zle. Oby tacy programisli crysisa zrobili albo jeszcze lepiej go zoptymalizowali.

testy na najnowszych sterach

Zamotales z tym markiem :)

Tzn. jaki dokladnie masz wynik w 3dm05 na ustawieniach w jakich grales w demko BS ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeby sie do czegos przyczepic ;)

Noty rzedu 100% to chyba lekka przesada albo chwilowe zaslepienie :)

moze ktos podpowie jakie inne gry osiagnely podobne noty ???

jak dla mnie 9/10 realny max

Przeciez tak naprawde to dalej gra typu : idz po sznurku

tyle ze posiadajaca wybitna atmosfere i wspaniala grafike.

 

 

Update:

Kaeres

No to teraz wszystko kapuje

ocena na PC pewnie bedzie znacznie nizsza

co do multiplayer to sobie go jakos niewyobrazam

w tych ciasnych zakamarkach

Edited by Bemx2k

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie chce mi sie liczyc klatek, dla mnie roznica w dzialaniu no obu moich maszynach byla taka, ze na pierwszym kompie czuc było brak 2gb ramu. Gra lubiła sobie cos doczytać, a tak to jest super grywalnie. Visty ni mam także dx10 nie zobacze i szkoda, ze demko takie króciutkie jak na swoje rozmiary.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też już wczoraj w nocy grałem w Bshocka, faktycznie klimat wgniata w krzesło juz od pierwszego momentu. To trzeba przyznać, że atmosfera która w grze panuje jest nieprzeciętna.

Wszystko mi sie podoba, poza jednym ... trochę zbyt dużo elementów najzwyklejszego 3Dshootera.

Gdyby gra była bardziej skomplikowana jak Sshock i pozwalała na wiekszą swobodę działania, byłaby to jedna z najlepszych gier jakie widziałem. Ale niestety wszystkiego mieć nie można. Będziemy sie musieli nacieszyć oprawą wizualną, pieknymi dzwiękami i muzyką, oraz atmosferą, którą tworzą powyższe czynniki. Poza tym gra nie różni sie bardzo od np. Doom'a 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba x2900 pokazuje powoli pazurki ;). 30 fps różnicy w tych samych lokacjach na korzyść rododendrona to już coś , a na tym kolesiu tzn tym posongu na radeonie jest 120 u mnie 78 fps więc duża rożnica- oby tak dalej to gej fors poleci i zagości radeonik .

Pokazuje, ale na lepszym procku. Moje wyniki. Wymuszone DX9 pod Vistą.

 

Tak się przejąłem graniem, że nie zwróciłem uwagi muzę, albo jej nie było :lol:

Pamiętam tylko, że na początku była. I nadal nie wiem jak z tym soundtrackiem. Znowu trzeba będzie odpalić :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też już wczoraj w nocy grałem w Bshocka, faktycznie klimat wgniata w krzesło juz od pierwszego momentu. To trzeba przyznać, że atmosfera która w grze panuje jest nieprzeciętna.

Wszystko mi sie podoba, poza jednym ... trochę zbyt dużo elementów najzwyklejszego 3Dshootera.

Gdyby gra była bardziej skomplikowana jak Sshock i pozwalała na wiekszą swobodę działania, byłaby to jedna z najlepszych gier jakie widziałem. Ale niestety wszystkiego mieć nie można. Będziemy sie musieli nacieszyć oprawą wizualną, pieknymi dzwiękami i muzyką, oraz atmosferą, którą tworzą powyższe czynniki. Poza tym gra nie różni sie bardzo od np. Doom'a 3

Dla mnie to DUŻA zaleta ;].

 

Demo przeszedłem 2 razy. Imo developerzy dotrzymali słowa i wszystko jest git od optymalizacji po klim ;0. Jedynym minusem 1gb ramu była doczytka przy braniu rewolwera i "sranie" dysku po wyjsciu z dema ;p. Tak to jest jak sie robił gry dla klocka i PC oddzielnie. Każdą wersje robił oddzielny team i jest dobry rezultat.

Mnie najbardziej ucieszyło to ze bedzie aż 70! (;0) plazmidów i czegoś tam jeszcze. Wygląda to miodnie w użyciu.

Jednak wydanie kasy na wersje kol nie było złym pomysłem.

Teraz tylko czekać :E. (70! plazmidów i czegoś tam jeszcze yeah ;0).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.