Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

Co do niepotrzebnych szajsów- w a4b8 rodzice mieli w podłokietniku jakieś złącze do mitycznego telefonu. Suma Summarum gdzieś w chałupie się wala adapter do 62/6310i i rzeczona nokia.

A i tak każdy w domu używał BT. Tak samo jak w reszcie aut...

Gdzies jeszcze mam w garażu RNS 310 i 510 i nie wiem co z nimi zrobić bo nie mogliśmy zgrać z modułem komfortu, a jak juz sie udało wszystko to grało źle, albo wysysało akumulator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś tanią Hamownię w Warszawie? Nie zależy mi na dokładności +/- 1KM ani kilku pomiarach i zabawach.

Kupiłem wreszcie wymarzonego Gala, tylko sprzedający banialuki wciskał o zmianach w podciśnieniu silnika i ECU przez co rzekomo ma to ustrojstwo 176 zamiast 136 kucy. W bajki tego typu mógłbym uwierzyć gdyby to było turbo...a nie jest ;) Wolnossąca benzyna i +30kucy za zmianą wężyków podciśnienia i wgraniu innych map paliwa do ECU do którego NIKT na świecie, nie ma wsadów nawet? Hmmm :D No ale trakcję zrywa i jedzie jak głupie, więc fajnie by było sprawdzić w co się w ogóle wpakowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy co to dla Ciebie jest tania hamownia. Normalnie pewnie za 100zł da się zrobić pomiar dla fwd <200KM. Jak poszukasz jakiejś nowo wybudowanej hamowni z kasę z unii to i za 50zł się uda bo będą na chama szukać klientów.

Edytowane przez Kacimiierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki nie przerazajcie mnie. Ja wlasnie wydalem 6200zl na czesci do saabiny czeka mnie jeszcze kompletne lakierowanie, zmiana LPT nad FPT, wszystkie elementy gumowe w aucie do kosza, caly zawias nowy, caly wydech, 2 nowe zderzaki, wszystkie plyny do wymiany, opony, filtry, nowe pompy paliwa & wody i nie wiem gdzie skoncze ... Mam nadzieje ze do 15k sie wyrobie za 20letnie auto i to bez wymiany hampli na 330mm, 17" i bilsteinow b6...  :x

 

ziew.jpg

  • Upvote 6
  • Downvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzedac saabine? Chyba by mnie pogrzalo zeby sprzedac genialny samochod na nudna szmire ktora straci 30tys. na wartosci po 2 latach, zas jak rozleci sie cokolwiek to nie musze wydawac nie wiadomo jakich pieniedzy bo zeby naprawic duperele musisz kupic calosc albo najlepiej caly kompleks.

 

Elegencki samochod, dla mnie z piekna linia, a nie obecne fiub zdziu - widzieliscie nowe Aston Martiny za 35k zl? Ja widzialem, nazywaja sie FORD... Projektakt przedniego grilla powinien sie powieszic na sznurku od bielizny.

 

Nie mowiac o tym ze silnik ktory nie dosc ze wytrzymuje na lajcie 500k km to bez ingerencji w bebechy silnika robi 400KM+ i 500NM+ na seryjnym rozrzadzie i kutych tlokach.

 

Z ciekawostek, jedyne miejsce korozji po 20 latach to sa zderzaki i tylko dlatego ze skasowaly 3 samochody. 2 po wjechaniu w tylek, raz po strzale w tylek.  Nadkola nie ruszone przez rdze mimo ze samochod swego czasu stal 7 czy 8 lat na dworze i nie jezdzil.

 

 

Widzialem nowa Dacie na FUE po 60k km i widzialem rdze... mimo ze tutaj nie pada deszcz a jedyna sol to ta w powietrzu. :zonk:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby chciał oszczędzać na paliwie to by jeździł deaselkiem, a nie turbobenzyną 200km+. Czemu każda rozmowa w tym temacie sprowadza się do jednego?

 

Jazda dieslem jest jak powiedzenie sobie samemu "coś w życiu zjeba**, że jestem skazany na jazdę czymś co brzmi jak lokomotywa parowa i nie daję jakiejkolwiek radości z jazdy".

  • Downvote 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczescie benzyna w Kanarach kosztuje 4.2zl za litr ... O LPG to tutaj nikt nie slyszal.

 

Diesel ~1.10euro, Benzyna ~1.05

 

Nie mowiac o tym ze moje 9000CDE bedzie palic tyle co wiekszosc kosiarek w miescie z prostego powodu. Tutaj nie ma korkow, swiatel, miasta jako takiego. Tutaj jedziesz, a nie stoisz.

 

Nie mowiac juz o tym, ze bilet na pieprzony autobus kosztuje mnie wiecej tyle ile benzyna jesli jechalbym wlasnym samochodem.

Za odcinek 6-8km place po 30% znizce 1euro. Czyli wychodze na 0 przy saabinie ktora wezmie max 9 litrow na takiej trasie. Malym samochodem byloby 10-15% do przodu na paliwie.

 

A tutaj teaser mojego 9000CDE

https://plus.google.com/photos/111243604863743665060/albums/5705661633696514449?banner=pwa

 

Do kompletu mam jeszcze gdzies siemensa S10... Pierwsza komorka z kolorowym wyswietlaczem ;D

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Nie mowiac juz o tym, ze bilet na pieprzony autobus kosztuje mnie wiecej tyle ile benzyna jesli jechalbym wlasnym samochodem.

Za odcinek 6-8km place po 30% znizce 1euro. Czyli wychodze na 0 przy saabinie ktora wezmie max 9 litrow na takiej trasie. Malym samochodem byloby 10-15% do przodu na paliwie.

 

W Polszy jest jeszcze lepiej. Na LPG do samochodu palącego 11-13L/100 km w mieście i tak wydaję miesięcznie mniej niż kosztuję bilet miesięczny na komunikację miejską do której wszyscy i tak dokładamy i która często jest zapchana ludźmi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zazdroszczę tych cen. Tyle to pamiętam w 2005r..

Jakiś podatek drogowy tam płacisz?

 

Bodajze ~110euro... ale czeka ma wielka batalia o przerejestrowanie samochodu i walka o nieplacenie podatku za samochod jako mienie przesiedlencze... Zapewne skonczy sie na wojnie. Znajomymu za starego merola policzyli 1200euro podatku. Za 911 Carrera 4s z 2004? roku chca 12 000 euro... debilizm.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fotki sa stare przed reanimacja ale reanimacja jest dopiero w drodze tak wiec samochod wyglada podobnie/troche gorzej obecnie.

 

Generalnie z rdza nie ma problemu. Jesli jest to bardzo powierzchownie, nie ma dziur na wylot czy platkow przez ktore mozna sie przebic.

Dlatego robie samochod, w innym przypadku odpuscilbym.

 

A lakier jak lakier20 lat na dworze zrobilo swoje. Chociaz jakby go umyc i zrobic polerke to wygladalby jak ze jak na zdjeciu tylniej klapy. Samochod nigdy nie byl garazowany.

A gusta jak gusta. Troche auto premium w domu sie przewinelo i mimo ze na codzien jest cayenne, 911, 9-3 cabrio to i tak gdyby nie fakt ze samochod zostal meblem i potem nie bylo komu go zrobic to samochod bylby chetniej jezdzony niz powyzsze...

Ale moze to przez to ze ojciec to taki len ze przez 1.5 roku nie zrobil napierniczajacego NON STOP dzwieku czujnika parkowania w cayenne... Rage gwarantowany po 2km.

 

@ Rafa podatek drogowy to nie problem. Problem jest z podatkiem ktory trzeba zaplacic przy rejestracji za samochod, norm spalin, wieku auto itp...

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...