Jump to content
Sign in to follow this  
Sid

Codzienność za kierownicą

Recommended Posts

Lexusa IS 200 zobacz, tylne światła z przyczepy do traktora, wnętrze z przetopionych butelek PET, ale też RWD i do tego #dresynieznajo.

Edited by UFO_PORNO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obejrzałeś jedną bumę i już się zniechęciłeś? Rozumiem jak po kilkunastu wycieczkach, setkach km przejechanych na rekonesans nabrałbyś wątpliwości. Obyś nie skończył w Corsie ;)


Jak już przy Oplu jesteśmy i zastanawiasz się nad rwd fwd -> http://allegro.pl/astra-ii-1998-12744?id=12744&order=m&string=bertone&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-1-mt-0113

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jakby do E46 części były tanie :>

Zastanawiałem się między E46 a IS 200 swego czasu, ale IS 200 było jeszcze mniej niż E46 w promieniu 300 km.

 

Obyś nie skończył w Corsie ;)

Corsa jest dla rzutkich biznesmenów i rekinów finansjery, a nie plebsu. Wyobraź sobie mnie, małpę z czarnym ryjem i otyłymi dłońmi, w Corsie - dyć to nie pasuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do Corsy, jeśli ta nowa też ma takie sprytne rozwiązania to zdecydowanie auto dla biznesmena. W Clio I mniej więcej tak skomplikowany był demontaż alternatora. Dałem radę bez jutjuba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś do wymiany łożysk wydłubałem z jaszczomba alternator na kanale, używając płaskiego klucza 10, 16 i mnóstwa brzydkich słów. A potem doczytałem w Internetach, że to trzeba koło, nadkole i coś tam jeszcze ściągnąć. Nic o tym nie wiedziałem i nie ściągałem żadnej z wymienionych części. Błogosławiona ignorancja.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obejrzałeś jedną bumę i już się zniechęciłeś? Rozumiem jak po kilkunastu wycieczkach, setkach km przejechanych na rekonesans nabrałbyś wątpliwości. Obyś nie skończył w Corsie ;)

Jak już przy Oplu jesteśmy i zastanawiasz się nad rwd -> http://allegro.pl/astra-ii-1998-12744?id=12744&order=m&string=bertone&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-1-mt-0113

Bardziej bym powiedzial, ze po przegladnieciu wielu ofert w takim a nie innym budzecie jakiegos wielkiego zaufania te auta nie wzbudzaly. Tak to jest jak sie szuka auta z dolnego progu $. A co do Bertony, to przegapilem jedna, stala niedaleko mnie. Turbo to bylo za 13k, ale o tym silniku to tez sie dowiedzialem ze 200tys to taki przelot, ze prawie go rozbierac i skladac od nowa. Obecnie znalazlem takie cudenko http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-147-1-9-jtd-16v-150km-CID5-ID8zJg7.html#fdab0fa0a5;promoted

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale:

1. Ten Opel nie jest RWD - ostatnim RWD Opla była Omega.

2. Poziom zmęczenia będzie podobny jak w przypadku serii 3 - podobna mentalność użytkowników.

 

Z Makaronu to Grande Punto w tej kasie. Chyba że chcesz Stilo.

Nad 156 bym się zastanowił 2 razy - poczytaj o TwinSpark. Chyba że chcesz JTD.

Edit:

Aha - taki makaron. Schodzisz segment niżej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hatchback zamiast sedana to już "segment niżej"?

Jak ostatnio sprawdzałem, to 147 była w segmencie C, a E46 w D. Były jakieś zmiany w segmentach? Coś przegapiłem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponieważ jestem ze wsi, słowo "segment" cały czas mi się z meblościanką kojarzy. O tako:

540x405_segment-pokojowy-6563956.jpg

 

Gdzieś jest jakaś rzeczowa tabelka z wyróżnikami i cechami charakterystycznymi poszczególnych meblościanek segmentów?

Jest.

Edited by UFO_PORNO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale:

1. Ten Opel nie jest RWD - ostatnim RWD Opla była Omega.

Oczywista oczywistość, wkradł się błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale:

1. Ten Opel nie jest RWD - ostatnim RWD Opla była Omega.

2. Poziom zmęczenia będzie podobny jak w przypadku serii 3 - podobna mentalność użytkowników.

 

 

OPEL-Speedster-2-0-Turbo--2003-2005-.jpg

 

Dla właścicieli Corsy jest tym samym czym NSX dla właścicieli Civiców :lol: 

Edited by Kilokush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaczyna się.

 

Pożyczyłeś Corsę od banku to musisz z tym żyć, bądź mężczyzną,

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla właścicieli Corsy jest tym samym czym NSX dla właścicieli Civiców :lol:

Jest zasadnicza różnica między tą zabawką i NSX.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak NSX ale ten opel prowadzi sie gorzej jak nie jedno pudelko ala Panda. Podsterowne gowno ktoremu nie wiadomo kiedy przod wyjedzie.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak NSX ale ten opel prowadzi sie gorzej jak nie jedno pudelko ala Panda. Podsterowne gowno ktoremu nie wiadomo kiedy przod wyjedzie.

 

NSX był znany z tego, że nigdy nie wiedziałeś kiedy du*a ucieknie ;) 

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak NSX ale ten opel prowadzi sie gorzej jak nie jedno pudelko ala Panda. Podsterowne gowno ktoremu nie wiadomo kiedy przod wyjedzie.

 

Na pewno wiesz o którym oplu mówisz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak siedziałeś, jeździłeś, a może jeszcze posiadasz, to nie spełniasz żadnego wymogu internetowego eksperta. Wyjdź za firewall i przemyśl swoje zachowanie.

  • Upvote 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No baaa.

Przeciez Cicar nie mial kazdego modelu opla, oh wait... ma/miał!

Nastepnym razem jonas dostaniesz OstrO z zarznieta turbina jak tak bedziesz gadal. :)

Edited by Aurora001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Następnym razem jak będę na Teneryfie wynajmę sobie Suzuki Jimny. W te górskie kręte drogi będzie jak obszył, nie jakaś germańska zaraza większa od Grand Vitary i przy tym mniej zwrotna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahahahahah. Ahahahha suzuki jimmy.

Sorry ale 99% skarg  i bluzgow na samochody to sa wlasnie na  jimmy.

Jak slysze ze ktos kto wpadl do biura od razu chce jimmiego to mam z nim rozmowe:
a) Czy jezdziles kiedys jimmym

b) Czy jezdziles kiedys prosta terenowka

c) Czy jezdziles kiedys prosta terenowka z wypozyczalni
d) Czy zdaje sobie sprawe ze te samochody jezdza CODZIENNIE po 100-200km na offroadzie
e) Ze jimmy po 100k na offroadzie nadaje sie na smietnik ale nadal go wypozyczamy az do ~220k km na liczniku
f) Ze ten samochod w srodku to jest syf kila i mogila, bo mimo tego ze sprzatamy je w srodku to przez warunki na wyspie srodek samochody wyglada jakby dziecko mialo piaskownice w srodku.

g) Prowadzi sie jak mydelniczka

h) Uwazam go za frajera jesli nadal jest chetny. Bo nikt o zdrowych zmyslach nie powinien tego w ogole brac za te kosmiczne pieniadze.


Z jimmym to moglbym opisywac complainy na 10 stron A4. Jak ja k**** nienawidze faktu ze w ogole ktos je wypozycza.

*Chyba ze trafi Ci sie nowka akurat w momencie.

Osobiscie widzialem:

4 pary wyrwanych drzwi przez wiatr.
2 spalone
Odpadajace klapy bagaznika
Pekniete mosty czy jak to sie nazywa
Pekniete wachacze
Silnik w trybie serwisowym nie ma dnia. Juz nawet nie bawimy sie z tym tylko kazdy jimmy jezdzi w trybie awaryjnym do konca swojego zywota.
Itp. Itd

Jimmy to baaardzo drazliwy temat. Jak i generalnie wszelkie terenowki bo to nie sa odosobnione problemy.


PS. Jonas w Vitarze nie miales ciaglych problemow z silnikiem i kontrolka? Typowe dla jimmych i Vitar, w obydwu ciagle wyskakujacy tryb awaryjny.
Spotkalem kiedys handlarza i serwisanta z PL ktory wypozyczal u mnie Jimmiego (Nowka sztuka) i mowil ze te typy tak maja. Ot japonskie raczki zaprojektowaly cos po czym mozna popelnic tylko sepuku.

Edited by Aurora001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po takim wywodzie jonas może zrobić tylko jedno. Pożyczyć Samuraja od Sławka i wysłać go sobie samolotem na wybraną wyspę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jonas kupi sobie wyspę i wybuduje tam fabrykę Suzuki ;)

 

I kto mu tam będzie pracował? Słyszałem, że tam gdzie jest Aurora to połowa ludzi nie wie/nie chce wiedzieć co to praca ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jak kto, naściągam sobie łyzerem i rajanerem biedoty z Bolandy, tych z pokolenia 1600 brutto i zlicytowanych frankowiczów. Potem odkupię sztance do Grand Vitary, już nie robią więc odstąpią chętnie, nazwę to Grande Jumaszo i przebojem wedrę się na rynki europejskie, tucząc się na krzywdzie proletariatu. Co by to było za zdobywanie majątku bez krzywdy proletariatu, takie rzeczy tylko w bajkach.

 

PS. Jonas w Vitarze nie miales ciaglych problemow z silnikiem i kontrolka? Typowe dla jimmych i Vitar, w obydwu ciagle wyskakujacy tryb awaryjny.

Spotkalem kiedys handlarza i serwisanta z PL ktory wypozyczal u mnie Jimmiego (Nowka sztuka) i mowil ze te typy tak maja. Ot japonskie raczki zaprojektowaly cos po czym mozna popelnic tylko sepuku.

Nie miałem żadnych problemów, dlatego zresztą kupiłem taką samą, tylko z drugą parą drzwi.

Kiedyś pytałeś mnie o to, czy mam niewygodne siedzenia i doprawdy nie wiem, skąd ci się to wzięło. Może pierwsza generacja GV tak miała, u siebie nic takiego nie zauważyłem. System bezkluczykowy to zajebisty wynalazek, wsiadanie bardzo wygodne, widoczność bez zarzutu, lusterka z dostawczaka, do tego rozsądne gabaryty zewnętrzne w sam raz dla białego człowieka. Poręczniej po mieście jeździło mi się tylko jaszczombem, ale to akurat oczywiste. W trasach nie narzekam, wrażliwość na boczne podmuchy większa niż w bumie, <span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span>lnięcie po redukcji też jakby słabsze, ale dobrze wiedziałem co będzie zanim to kupiłem. Telewizorek od klimy trochę wujowy, przedliftowa konsola była bardziej intuicyjna. No i denerwujące jest to przełączanie między wskazaniami przebiegu lub temperatury na zewnątrz, znów w przedliftowym było to lepiej pomyślane. No a że wyglądało jak zaprojektowane w 1997, to żaden dla mnie problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem, na 12 sztuk Jimmy +  2 Vitary  ktore mam w biurze obecnie, wszystkie na trybie serwisowym lataja :)  Ciekawe kiedy nowe jimmy ktore mamy od 3 dni tez zaczna. Juz odliczamy :D

Edited by Aurora001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem, na 12 sztuk Jimmy +  2 Vitary  ktore mam w biurze obecnie, wszystkie na trybie serwisowym lataja :)  Ciekawe kiedy nowe jimmy ktore mamy od 3 dni tez zaczna. Juz odliczamy :D

 

Znając Hiszpanów to oni by i w124 zajechali. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.