Quintrix Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 (edytowane) Niestety pod xpekiem 64bit crysis chodzi nieco wolniej niż na 32bit , także chyba tylko na viscie jest jakiś zysk z 64bit.Na Viście jest to samo :angry: Wersja 32bitowa chodzi lepiej od 64bitowej <_< , przynajmniej mam takie wrażenie Edytowane 1 Listopada 2007 przez Quintrix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 (edytowane) To ci co ten test robili gdzie wyszło 20% na plus dla 64bitowca coś spiepszyli. Pewnie wyniki w 32bit wyszły zaniżone i stąd ta róznica , a już miałem nadzieje na dodaktowe 20% :wink: To nadal 64bity leżą odłogiem w grach. Edytowane 1 Listopada 2007 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 U mnie pomiędzy xp 32 i 64 bit nie ma różnicy w wydajności, dokładnie jest jakieś 1-2% lepiej na 64 bit, czyli nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 jak ci sie udalo wychwycic roznice na poziomie 1-2% :lol: ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 (edytowane) jak ci sie udalo wychwycic roznice na poziomie 1-2% :lol: ?GPU benchmarkiem. W realnej grze czasem jest jedna klatka więcej przy trzydziestu, czasem. Żeby jeszcze crysis był ramożerny, to byłby sens grać na 64 bitach, a specjalnie ramożerny nie jest i do 2GB mu bardzo daleko. Edytowane 1 Listopada 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 granie dla grafiki w ta gre za 2 lata bedzie bez sensu-to wlasnie teraz wzbudza zachwyt,za 2 lata bedzie tylko jedna z wielu na rynku ktora moze sie podobac. a najgorsze jest to ze ktos ja wlasnie odpali za 2 lata i powie co za cienizna!-podobnie jak kilku mlodych graczy wczesniej nie grajac w FC powiedzialo to obecnie o FC .Kazdy przywyknie do wypasnej grafy w grach,nadchodzace GW czy UT3 juz odstaja od reszty,a za 2 lata?? dlatego nalezy zbierac butelki,kapselki ,dorabiac na nockach i dozbierac do lepszej karty -a na prezent bozo narodzeniowy kupic sobie "crisis'a" :wink: :wink: Jak sie nie sledzi runku gier (czyli sie w nie nie gra) to bedzie wzbudzala zachwyt ;) . Mi tam sie podobaja ~3letnie gry na pelnych detalach, bo nie interesuje sie obecnymi :D Na fajna grafe mnie stac, ale nie widze sensu wydawac na to pieniedzy :) . Nie bede zbieral butelek, zeby pograc w dennego (moim zdaniem) crysisa :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 Zadziwiające (i godne pochwały) jest to jak mało Crysis zajmuje RAM'u - na MAX detali nie dobija nawet do 800 MB ... a razem z systemowymi śmieciami w pamięci zajmuje niewiele ponad 1 GB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 Jak sie nie sledzi runku gier (czyli sie w nie nie gra) to bedzie wzbudzala zachwyt ;) . Mi tam sie podobaja ~3letnie gry na pelnych detalach, bo nie interesuje sie obecnymi :D Na fajna grafe mnie stac, ale nie widze sensu wydawac na to pieniedzy :) . Nie bede zbieral butelek, zeby pograc w dennego (moim zdaniem) crysisa :D Bedziesz sie smazyc w odchlani piekelnej dennej rownie jak krzysio [; Jak dobrze poprowadza fabule to zaszaleje do konca roku i kupie 3 ( slownie trzy ) nowe produkcje - Crysis, UT3 i pr0str33t [; orange box'a sobie chyba daruje - sam ep2 via vista poleci... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 (edytowane) Orgiusz warto za to zaplacic 140zl ? :) podaj przynajmniej 35 powodów :P bedzie niezly zonk jak w pelnej wersji zaszyfruja pliki cfg i nikt juz nie uruchomi efektow bez Visty :) a mysle ze za duze pieniadze wladowali w reklame DX10 zeby czegos takiego nie sprobowac :D Edytowane 1 Listopada 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 bedzie niezly zonk jak w pelnej wersji zaszyfruja pliki cfg i nikt juz nie uruchomi efektow bez Visty :) a mysle ze za duze pieniadze wladowali w reklame DX10 zeby czegos takiego nie sprobowac :DPo co mają szyfrować, jak niektóre efekty na dx9 nie działają lub wyglądają gorzej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 Zadziwiające (i godne pochwały) jest to jak mało Crysis zajmuje RAM'u - na MAX detali nie dobija nawet do 800 MB ... a razem z systemowymi śmieciami w pamięci zajmuje niewiele ponad 1 GB.U mnie gdy gram w Crysisa to pobiera mi 95%RAM z 2GB, a podczas normalnego użytkowania około 40% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camilos Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 (edytowane) U mnie podczas grania mam 65% wykorzystanego RAMu. W normalnej pracy ok. 35% Edytowane 2 Listopada 2007 przez Camilos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 U mnie podczas grania mam 65% wykorzystanego RAMu. W normalnej pracy ok. 40%XP czy Vista(32 czy 64)? Może u mnie jest coś nie teges :huh: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chase1 Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 nie wiem czy to juz bylo czy nie ; ale... sprawdzal juz ktos z was to ? - http://www.fudzilla.com/index.php?option=c...79&Itemid=1 u mnie niestety zadna z tych nowych "plansz" nie dziala - po zaladowaniu nowej gry wywala mnie na pulpit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camilos Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 XP czy Vista(32 czy 64)? Może u mnie jest coś nie teges :huh: Windows XP. Normalna praca - mówię tu o włączonym Firefoxie, Winampie, Wordzie, Total Commanderze i Tlenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 (edytowane) nie wiem czy to juz bylo czy nie ; ale... sprawdzal juz ktos z was to ? - http://www.fudzilla.com/index.php?option=c...79&Itemid=1 u mnie niestety zadna z tych nowych "plansz" nie dziala - po zaladowaniu nowej gry wywala mnie na pulpit Nie wolno ładować sejwa z oryginalnej mapy, tylko 'nowa gra'. Nie sprawdzałem tego, ale to samo można sobie zrobić samemu w edytorze. Rozkładasz zabawki i robisz 'Eksport to engine'. Dane są zapisane do level.pak, z którego czyta gierka. Najlepiej zrobić sobie najpierw kopię całego katalogu z levelem. btw. Jak wam się lata heli? Bo mi kiepsko. Zachowuje się jak by nie miał masy i jeszcze przekręcone sterowanie - obrót myszką, przychył klawiszami. Wolałbym styl z BF2 Edytowane 2 Listopada 2007 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 (edytowane) @Camilos Patrz ile zabiera sam proces crysis.exe w megabajtach, a nie ile % cały system albo porównaj chociaż po odpaleniu systemu ile wynosi w menedżerze Pamięć zadeklarowana->Szczyt i porównaj tą wartość po odpaleniu, pograniu i wyłączeniu gry. Różnica= ile gra zabrała pamięci. Edytowane 2 Listopada 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmmaaarr Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 Jestem ciekaw jakie macie obciazenie procesora przy tescie CPU benchmark? U mnie moze bylo w szczycie 70-90%? Czy przy wolniejszym procu bedzie 100% obciazenie? Mam tylko X2 wiec nie wiem czy ogranicza mnie proc czy przy conroe bedzie duzo wiecej FPS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 (edytowane) Raczej przu c2duo nie bedzie znacznie więcej , może góra 5 fps w tej samej scenie zresztą zbadam dzisiaj . Mozemy puścić cpu testa - ustawienia 1280x1024 - all high i zobaczymy wtedy . Zrobie screenika . Edytowane 2 Listopada 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BezbronnyPL Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 Odpalałem CPU benchmark i średnie obciążenie wygląda 85/85 ,i w miarę równo rozkłada się na dwa rdzenie.W grze-z tego co zauważyłem-obciążenie jest nieco niższe i z reguły wygląda 90/45 (CPU0)/CPU1). średni FPS to 32 (max.42)w rozdziałce 1180x coś tam( bench korzysta z ustawień w grze, więc raczej należałoby sprawdzać w 1024x768) Najbardzij zadziwia mnie Cevat Yerli (czy jak on tam ma), ponoć gra miała być w największym stopniu zależna od CPU ,a jest dokładnie odwrotnie,giera zarzyna najpierw GPU i praktycznie tylko manipulacja ustawieniami grafiki pozwala na uzyskanie większej ilości FPS. Na pocieszenie można napisać, że wiele efektów jest trudno zauważalnych i bawiac się plikami ini ,można będzie poustawiać grafę do posiadanego sprzetu i upodobań.Bo osobiście wystarczy mi np.włączony parallax mapping, ale kosztem innych efektów(np.sun shafts, czy refrakcja).Tak samo być moze uda sie zostawić tylko mapy cieni ,a dynamiczne cienie częściowo wyłączyć(zawsze to lepiej niż cienie na low). Ale zgodzę sie z innymi ,tą grę trzeba zobaczyć w pełnej krasie -inaczej nie oceni się całości pracy włożonej w Crysis.Za 2 lata gra nie będzie już robić takiego wrażenia. A tu nieco o wydajności CPU w demku->firingsquad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 Test cpu , ktory zalezy w dużej mierze od gpu ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chase1 Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 MariuszDW - wybieram "nowa gra". ba - nawet stworzylem nowy profil. niestety gierka z tymi nowymi levelami mi nie odpala. po przywroceniu oryginalnego pliku nie ma problemow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 To nie wiem. Ja tych mapek nie ściągałem. Może jeszcze jakieś pliki są potrzebne oprócz level.pak :blink: Spróbuj sam w edytorze się pobawić i wyeksportuj. To zajumuje tylko kilka chwil. Tylko na wszelki wypadek zrób sobie kopię całego katalogu. U mnie to się wywaliło tylko jak sejwa chciałem załadować, jak wybrałem 'nowa gra', to nie było problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 Test cpu , ktory zalezy w dużej mierze od gpu ;).Raczej nie da się aby tylko jeden układ był testowany w danym momencie ;) A tu moje małe porównanie (C2D@3,2, 2GbRam@800@4-4-4-15,Gf8800gts320@600/850 w rivie) HIGH: -XP64 -> GPU AVG:32 CPU AVG: 34 -VISTA32 -> GPU AVG:18 CPU AVG: 19 pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 Jak tak patrze, że między XP a Vistą jest taka różnica w wydajności na korzyść XP, to mam ochotę spowrotem przygarnąć schowanego do szafki XP i cieszyć się lepszą wydajnością :) Czy ma ktoś Viste x64, mógłby sprawdzić wydajność Crysis w wersji 32 i 64bitowej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 A tu moje małe porównanie (C2D@3,2, 2GbRam@800@4-4-4-15,Gf8800gts320@600/850 w rivie) HIGH: -XP64 -> GPU AVG:32 CPU AVG: 34 -VISTA32 -> GPU AVG:18 CPU AVG: 19 pzd W jakich DX to było testowane? Tylko DX9.0? http://pclab.pl/art29004.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 Już mi przeszło... Zostaję przy Viście :) Można w jakiś sposób uruchomić Crysis w DX9, bo jak zauważyłem niezależnie od ustawień okienko uruchamia się w DX10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 (edytowane) Już mi przeszło... Zostaję przy Viście :) Można w jakiś sposób uruchomić Crysis w DX9, bo jak zauważyłem niezależnie od ustawień okienko uruchamia się w DX10 Edytowane 2 Listopada 2007 przez ath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzperSon Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 MariuszDW - wybieram "nowa gra". ba - nawet stworzylem nowy profil. niestety gierka z tymi nowymi levelami mi nie odpala. po przywroceniu oryginalnego pliku nie ma problemowPlik level.pak kopiujesz do folderu game\levels\island, robisz backup starego i to wsio. Odpalasz grę, new game i już. Początek jest taki sam jak normalnie ale jak dojdziesz na pierwszą plażę to zacznie się fun :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 Bylo juz o tym. DOBRY CZŁOWIEKU, DZIĘKUJE CI :) Teraz mogę pograć w 1024x768 i wszystko oprócz shaderów na high :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...