Skocz do zawartości
KaxxL

Gta 4

Rekomendowane odpowiedzi

ktos zna niemiecki i moze przeczytac co pisze przy Radeonach w tabelce na samym dole ? czy mi sie wydaje ze nVidia posmarowalo ( yeah, meant to be played ) i na ATI nie pograsz ?

Przy opisie kart ATI (szary kolor) i podpisie na dole:

 

"Nasza wersja GTA 4 przerywała z kartami Radeon. Jest pogłoska ze Take 2 (ich wydawca) powinien naprawic ten błąd w wersji komercyjnej (dopuszczonej do sprzedaży)"

 

Jak widać Take2 ani Rockshit nie poprawili tego w wersji dopuszczonej do sprzedaży. Chlopaki z niemiec najwidoczniej mysleli ze to tylko chwilowy blad. A jednak tak sie nie stało!

 

 

 

 

CYTAT(TheNaturaT @ 3 XII 2008, 11:37)

Ja za to czekam z GameOver z allegro - nie wiem czy wyslali juz czy nie!! ;/ I gdzie ten kurier?! O_o

 

 

Dzwoniłem do nich, na razie nie mają tej gry w ogóle na stanie :/

Nie wiem którą "serię" kupowales u nich(1 zakonczona czy 2 ktora jeszcze trwa). Ta pierwsza która sie zakonczyla w niedziele - ja tam kupowalem. Przed chwila mi odpisali ze dzisiaj nadają paczki kurierem. Mam nadzieje ze jutro juz odpale GTA. Edytowane przez TheNaturaT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tej tabelki na tej focie wynika, że na takim x2 5000+ i wyżej i 9600GT lub GSO przy 1280x1024 z teksturami na medium reszta full będzie działać dobrze, oby :D

 

EDIT: był listonosz ale niestety zamiast gry wsadził w skrzynkę reklamę kauflanda, ehh :razz:

Edytowane przez maruh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ta. Ja mam nadzieje ze nowe stery ATI cos poprawią. Bo jak widać na GF 8800 gra leci cytuje: "1280x1024, Textury srednie, rendering max, reszta max". Mam nadzieje ze lekki update od chlopaków z AMD/ATI rozwiaze ten problem. A jak nie - to niech pierdyknie jakis piorun w siedzibe rockstara!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to mamy juz troche jasnosc, przykre..

 

A ha, znalazlem takie cos (od R*):

 

THE GRAPHIC SETTINGS OF GRAND THEFT AUTO IV PC

 

Most users using current PC hardware as of December 2008 are advised to use medium graphics settings. Higher settings are provided for future generations of PCs with higher specifications than are currently widely available.

 

Graphics settings are limited by system resources by default. 256MB video cards force minimum settings by default. If a user bypasses these safety measures using command line arguments and exceeds their system resources, the users gaming experience may be compromised.

 

Video Mode

Resolution scaling effects water, reflections, shadows, mirrors and the visible viewable distance. The resolution settings relate to the amount of available video memory. At 2560*1600 the game will require 320MB of video memory in addition to all the memory required for content. At 800*600 the game will require 32MB of video memory in addition to the content. Medium resolution settings are recommended for most users as higher settings are only usable if there is available video memory.

 

Texture Quality

Texture quality affects the visual quality of the content of the game. High setting for textures will require 600MB of video memory at a setting of 21 View Distance in addition to the memory taken by the Video Mode. A medium texture setting is recommended for most users.

 

Render Quality

Render quality is the texture filter quality used on most things in the world rendering. Most people would know this as anisotropic filtering. Medium settings are recommended for most users and will provide filtering beyond what the console versions can execute.

 

View Distance

View distance scales the distance in which different objects in the world such as building and cars are seen. Raising this option increases the distance in which high quality objects must be loaded and will increase the memory it requires. Restrictions are established to ensure the game runs optimally for most users. A setting of 22 or more will provide PC users an enhanced experience over the console versions.

 

Detail Distance

Detail distance scales aspects of the environment that the View Distance setting does not including vegetation, trash and other moveable objects. A setting of 10 would be the equivalent to the performance on a console. This setting has little effect on memory.

Vehicle Density

Vehicle density scales the traffic density of the traffic in the game. It has no effect on the mission vehicles or difficultly of the game, but can have a significant impact on CPU performance

Shadow Density

Shadow Density controls the number of shadows generated for positional lights in exterior environments. These shadows are exclusive to the PC version and can have a major impact on CPU and GPU performance.

Crossfire/SLI

With the latest ATI driver (8-11 series) the game supports crossfire modes (ie. 4870x2)

SLI is currently unsupported. Support will be added through a future game patch as well as an updated Nvidia driver.

 

 

NOTE: Background Processes

Certain background processes can have a detrimental effect on system performance when playing GTA IV, especially on systems with minimum required system memory. Users should ensure they disable their Virus scans (especially “on-access” type scans) when running the game to maximize performance.

Edytowane przez malyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby mod wyszedł na tekstury bo to jakiś żart :lol:. nawet z teksturami na high jest miejscami mydło... Gdzie tej grze do Crysisa czy Obliviona z modami (jeżeli chodzi o grafe). Naprawdę chyba zapomnieli o kompresji tekstur.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezposrednie porownywanie architektury konsol i pecetow jest bez sensu, bo obie platformy rzadza sie zupelnie innymi prawami.

Po pierwsze wszlekie porownania maja jak najbardziej sens, bez sensu moga byc wnioski, jezeli sa zle sformulowane.

 

Spokojnie mozna porownac moc obliczeniowa, nawet jezeli trzebaby odjac 15% z PC na OSa. Tak sie sklada, ze architektura PowerPC byla dostepna w kompach apple, wiec jej wydajnosc w zastosowaniach desktop jest znana. Apple przerzucilo sie na c2d i wydajnosc wzrosla, w dodatku c2d spokojnie radzilo sobie z calkiem wydajna emulacja PowerPC dla programow nieprzepisanych pod x86 (emulator wydany przez apple). Wiec smialo mozna stwierdzic, ze c2d jest znacznie szybszy.

 

I nikt tu nie prowonuje "architektury", tylkow wydajnosc obliczeniowa CPU, na ktora sie powolywal satou.

 

Naprawde, przestancie porownywac "surowa" wydajnosc PC i konsol, bo to moze prowadzic tylko do jednych wnioskow - blednych.

Nie trzeba porownywac surowej wydajnosci. Wystarczy przyjrzec sie, jak potrafia wygladac gry na srednim pc np. c2d za 300zl, karta grafiki za 400zl, ram za 200zl i jak na x360 i ps3, zeby zrozumiec, ze pc spokojnie daje rade wygenerowac piekna grafike w rozdzielczosciach, jakie kosole osiagaja tylko z upscalingiem (czyli jakich kosole nie osiagaja). O ile oczywiscie producent wykona swoja prace.

Edytowane przez komisarz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie! Każdy kto kupił oryginał i nie działa mu Multi w GTA IV - ślijcie meile do M$ - pomoc@microsoft.com Może i nic nie wskuramy, ale chociaż zaspamujemy gnojków!

A wszystko przez - Game's for Srindows Live, której M$ Polska nie chce nam włączyć!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak komuś się spieszy to w MM we Wrocku leży tego pełno za 139 zł.

Zabieram się za instalacje zobaczymy czy w ogóle na moim "pro" kompie da się w to grać.

daj znać jak śmiga na 2900xt ;)

 

i w jakich ustawieniach

 

mi może uda się na dniach zobaczyć jak działa na Crossfire 2x2900PRO@750/2000 ]:->

 

edit.

 

pewnie w najlepszym przypadku jak na 1 karcie bo po co ma wspierać poprawnie wiele gpu :E

Edytowane przez cwaniak666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Można porównywać jak dla mnie na PC wygląda lepiej. Auta w oddali są lepiej, widoczne, lepszy bloom i dalsze obiekty ładniejsze.

 

PC

Dołączona grafika

 

Xbox

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@chronicsmoke jaki komp fps i detale? ogladalem kilka filmikow i chocby powyzszy screen i nie moge przebolec tego ze auta na zakretach strasznie przechylaja sie na boki co wyglada malo realistycznie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koles z gamecornera mowi ze gra na GTX260, wiec kolejny przypadek wyzszosci gf, czyli chyba potwierdza sie ze R* poszedl na uklad z nv i pewnie przed uplywem jakigos terminu (czyt. dopoki x osob nie kupi karty nv dla gta) patcha nie bedzie, ale to tylko moje mongolskie teorie ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze wszlekie porownania maja jak najbardziej sens, bez sensu moga byc wnioski, jezeli sa zle sformulowane.

 

Spokojnie mozna porownac moc obliczeniowa, nawet jezeli trzebaby odjac 15% z PC na OSa. Tak sie sklada, ze architektura PowerPC byla dostepna w kompach apple, wiec jej wydajnosc w zastosowaniach desktop jest znana. Apple przerzucilo sie na c2d i wydajnosc wzrosla, w dodatku c2d spokojnie radzilo sobie z calkiem wydajna emulacja PowerPC dla programow nieprzepisanych pod x86 (emulator wydany przez apple). Wiec smialo mozna stwierdzic, ze c2d jest znacznie szybszy.

 

I nikt tu nie prowonuje "architektury", tylkow wydajnosc obliczeniowa CPU, na ktora sie powolywal satou.

 

 

 

Nie trzeba porownywac surowej wydajnosci. Wystarczy przyjrzec sie, jak potrafia wygladac gry na srednim pc np. c2d za 300zl, karta grafiki za 400zl, ram za 200zl i jak na x360 i ps3, zeby zrozumiec, ze pc spokojnie daje rade wygenerowac piekna grafike w rozdzielczosciach, jakie kosole osiagaja tylko z upscalingiem (czyli jakich kosole nie osiagaja). O ile oczywiscie producent wykona swoja prace.

Wybacz, ale moim zdaniem albo bredzisz, albo zgubiles watek.

 

Argumenty na ktore sie powolujesz sa przytaczane za kazdym razem w dyskusji PC/konsole, niewazne ktora generacja konsol panuje. Te argumenty sa jak najbardziej bledne poniewaz pomijaja istote natury technicznej konsol i architektury PC. Jesli uwazasz ze mozesz w ten sposob porownywac wydajnosc tak roznych systemow to jestes w bledzie. Nigdy nie otrzyma sie wiarygodnych zestawien wydajnosci poniewaz w jakichkolwiek pomiarach trzeba obrac wartosc wzorcowa. Czy potrafisz wskazac wyspecjalizowane oprogramowanie które mogloby wykonac odpowiedne pomiary wydajnosci , a jednoczesnie dzialaloby w identyczny sposob na dwoch roznych architekturach ??

Wszystkie porownania wydajnosci poszczegolnych podzespolow konsoli z odpowiednikami PC mijaja sie z celem, gdyz sa one czysto teoretyczne i zazwyczaj opieraja sie wybiórczo na dokumentacji technicznej.

 

Dlatego podtrzymuje zdanie Costiego ze porownywanie wydajnosci konsol i PC jest bez sensu.

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak komuś się spieszy to w MM we Wrocku leży tego pełno za 139 zł.

Zabieram się za instalacje zobaczymy czy w ogóle na moim "pro" kompie da się w to grać.

W Pasażu Grunwaldzkim oczywiście Wrocek oraz na dole w Empiku 10zł taniej niż w Media. Może komuś to się przyda. Szczerze każdy przechodzi, maca po czym się śmieje z tej ceny - odkładając na półkę. Myślę, że ciężko im będzie to sprzedać w Polsce i bardzo dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można porównywać jak dla mnie na PC wygląda lepiej. Auta w oddali są lepiej, widoczne, lepszy bloom i dalsze obiekty ładniejsze.

Leczysz swoje kompleksy tymi screenami? :lol: gta jest jedna z najgorzej wygladajacych gier na klocku... chodzi tez strasznie marnie, takze trudno tutaj o jakis wyznacznik jakosci ;) po 3 latach od wyjscia tego pudelka wszyscy patrza z niedowierzaniem, ze na pc lepiej wyglada :D jak dobierzesz idealny konfig pod to cudo, przestana ci wyskakiwac artefakty itp to bedziemy mogli sie wymienic nawet wrazeniami z gry :) Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Leczysz swoje kompleksy tymi screenami? :lol:

No fakt, z gościem chyba jest coś nie tak, od kilku stron przeżywa jak Hitler wojnę doszukując się na siłę plusów w zabugowanej grze, a przecież miało być idealnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ehh, mógłby mi ktoś wyjaśnić jak uruchomić gre?, zainstalowałem aktywowałem, niby jest ok, ale nie moge sie zalogować do social clubu.

Probowałem odpalić gre normalnie z pliku exe, pojawia się jakieś okienko po chwili znika, jak gry nie było tak nie ma.

Próbowałem też ściągnąć update do GFW ale wszystkie instalki pokazują błąd file is coruppted

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

 

Ja dzisiaj się skusiłem na GTA obdzowniłem kilka sklepów w tym empik w Galerii Łódzkiej oraz mediamarkt w łodzi na brzezińskiej, efekt:

Kupiłem GTA 4 w Medimarkt na Brzezinskiej za 129zł.. W empiku cena wynosi 149zł (129zł przy zamównieniu na stronie empiku - ale trzeba czekać kilka dni na odbiór - podobno)

 

Dzisiaj po powrocie do domu 19-20 sprawdzę jak gierka chodzi i wszystkich poinformuje - mam dosy popularny konfig więc myślę że wielu może taka informacja pomóc jeśli macie jakieś prośby i pytania to napiszcie a postaram się sprawdzić;)

 

Ps. Postaram się przetestrować GTA na procku bez OC oraz po oc w granicach 3,6 -4GHz zobaczymy jak dotre do domu.

 

Jakies info zamieszcze pewnie koło 21-22.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, po nocnej sesji (do 4:30 :D) jestem w stanie coś o grze napisać.

 

Na sprzęcie jak z podpisu w 1680x1050 text. med reszta max - potrafi klatkować, wystarczy zmniejszyć kilka suwaków i można spokojnie pograć. Co do ruchu na ulicy - zależy od godziny i miejsca, w godzinach szczytu tworzą się korki etc.

 

Ktoś wspomniał, że samochody nienaturalnie się przechylają - na screenach to dość razi, jednak w trakcie gry tego się aż tak nie zauważa.

 

wracam do gry ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech da SWOJE screeny ze SWOIM configiem, to trochę rozjaśni sprawę. Takie screeny to w google.

aha czyli do tej pory gdy byla mowa o grafice i porownaniu PC vs konsole to sie bralo z PC grafike na low?

Ustawiasz max na pc i porownujsz (czyj pc to nie istotne), pomijam kwestia fps, optymalizacji, bugow sama grafika lepiej na pc sie reprezentuje co jset dla mnie oczywiste.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porównania jak w falloucie, na zasadzie "który kamień ma ładniejsza texturę". Przecież wiadomo że pc zawsze będzie lepszy od konsoli bo ma przede wszystkim masę pamięci,w którą można władować textury. Jeżeli ktoś oczekiwał na pc takiego samego bądź (o zgrozo) gorszego produktu niż na xboxa to pogratulować xD Mogło być tylko lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...