rafa Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2011 Ale nie uwzględnia przełożeń i aerodynamiki. Do setki jeszcze ale przy wyższych prędkościach opory robią swoje. 143 kunia i 1400kg i zapas mocy przy 180kmh? Musze sie przejechac ta bumom, chociaz tam niuton moze robic robote Moje Mondeo 1.8 125KM też ciągło przyzwoicie 160-190. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reaktiv Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2011 Moja 45 konna ibiza traci zapas mocy(jak to w ogole brzmi...) przy 120kmh, chyba ze jade z gorki, to do 170kmh ja bekne w pare sekund :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2011 Dzisiaj jadąc do sklepu miałem spotkanie z babą w starej astrze, która postanowiła ominąć drobny korek jadąć pod prąd. Zjechałem na chodnik o_O. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2011 Błąd. Trzeba było zablokować i kazać jej cofać aż do końca korka. Tapatane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2011 Wiem, głupio zrobiłem, śpieszyłem się, nie chciałem użerać się z głupim babskiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2011 @Sysak nie masz nierówno pod kopułą. U siebie praktycznie to samo co jonas w nowszej budzie i też przyspieszenie pozostawia wiele do życzenia. Po osiągnięciu prędkości przelotowej dalsze przyspieszanie nawet jako tako idzie, ale od zera do tych 130km/h tak sobie można rzec. Dodam, że 106'tce z 60KM czułem większy dramat i poczucie pędu :D pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2011 (edytowane) Z dramatem to racja. ;-) Pamiętam jak chłopak kuzynki mi zrobił ostrą przejażdżkę pierwszą generacją poloneza 1.5 pare lat temu po górskiej drodze w okolicach Żywca. Jeszcze do tego geometria przodu nie była dobrze ustawiona więc opony piszczały na zakrętach dużo wcześniej niż normalnie powinny. Czułem się jak w rajdówce na os-ie. BMW mimo trzykrotnie większej mocy, to przy tym nudna sraczka, nie gwarantująca nawet 1/3 tamtych emocji... :lol: Gdyby tamten poldot nie był zezłomowany to zasłużył by na znak jakości "hardkorowe bo polskie" ;-) Edytowane 25 Grudnia 2011 przez Sysak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2011 Taa, w takim świniaku wsiadasz i cisza, nie trzęsie, prędkość odróżnia się jedynie po natężeniu szumu powietrza jak nie pogonię powyżej 4k obrotów. Do tego to wyprzedzanie ciężarówek, klik migacz, fik w lewo, pyrgnąć gaz, klik migacz, fik w prawo, done. W jaszczombie to jest dopiero sport ekstremalny, prawie jak KJS - goła blacha w środku, hałas, drgawki, każdą nierówność drogi nadwozie pracowicie wybiera i przenosi na pasażerów, wyprzedzanie czegokolwiek przypomina rosyjską ruletkę, w której cztery na sześć komór rewolweru jest naładowanych. I chyba naprawdę jestem stary, skoro doceniam atuty świniakowej jazdy, przekładając ją nad jaszczombowe turlanie. No ale świniak nie ma opcji Stealth, więc jaszczomb ma jeszcze trochę kilometrów do nawinięcia na zarzygany olejem silniczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2011 zrobilem dzis jakies 140km, z poludnia na polnoc przez lublin. ruch spory za lublinem. temp +3 i mzawka cala droge. zero policji na trasie. to tak w ramach tego co mowia o wzmozonych patrolach na drogach w TV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2011 (edytowane) pewnie same tajniaki :) A ja dzisiaj zrobiłem w dość mocnym deszczu miejscami jakieś 20 km w jedną i 20 km w drugą zabytkiem lada 2103 mojego dziadka, z przebiegiem w okolicy 150 - 160 tyś i rokiem produkcji 78 :) Polecam od czasu do czasu przejechać się taką konstrukcją, dzięki temu nabieramy szacunku to aut współcześniejszych :) Edytowane 27 Grudnia 2011 przez piotreek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2011 pewnie same tajniaki :) A ja dzisiaj zrobiłem w dość mocnym deszczu miejscami jakieś 20 km w jedną i 20 km w drugą zabytkiem lada 2013 mojego dziadka, z przebiegiem w okolicy 150 - 160 tyś i rokiem produkcji 78 :) Polecam od czasu do czasu przejechać się taką konstrukcją, dzięki temu nabieramy szacunku to aut współcześniejszych :) chyba miales na mysli 2013 pamietam jak pare lat temu na lotnisku do zwozenia liny od wyciagarki mielismy malucha, czad 40kph i prawie latal. na drugim lotnisku mielismy do tego celu gelende 300D, spartansko, glosno i topornie, wspomagania brak, ale auto swietne a 2 tony na haku zero wrazenia. chetnie bym przytulil "ucywilizowana" wersje G-klasse, ale ceny sa oderwane od rzeczywistosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2011 tak, 2103, nie wiem, jak mogłem się tak pomylić :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2011 @Niemiec Ceny aut to pikuś. Ceny częśći zabijają dopiero.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2011 Uh, normalnie doszlo do tego ze trzeba sprawdzac robote po warsztacie. w ulysse padalo mi lozysko oporowe w sprzegle. niestety patent jest taki ze najlatwiej jest opuscic silnik ze skrzynia na ramie pomocniczej i dopiero wtedy odkrecic skrzynie. no i wszystko fajnie, dalem do wymiany od razu tarcze, docisk i lozysko jak to tyle zabawy jest zeby sie dostac. w ramach wstepnej rozbiorki trzeba oczywiscie zdemontowac dolot do turbo. no i wczoraj jade do bytomia na impreze rodzinna i na gorce przed murckami slysze glosne puff i turbo zaczyna gwizdac a auto nie jedzie. zrobilem sie blady, bo jakby turbina padla to malo ciekawie. zjechalem na stacje, pod maska czysto, olejem nie smierdzi, klade sie z przodu a tu psikus - gumowa rura dolotu spadla z plastikowej rury bo bylo zabezpieczone cienkim zipem. dobrze ze na stacjach zwykle maja cybanty, skrecilem na cybancie i smiga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2011 Uh, normalnie doszlo do tego ze trzeba sprawdzac robote po warsztacie.Który to warsztat? Braniewo - Piła w czasie 4h i 15min, wliczając dwa postoje na siku i batonika. Szczególnej uwadze pertolheadów polecam odcinek berlinki od Elbląga do ruskiej granicy - zero fotoradarów, szerokie pobocze, droga równa i gładka jak mózg gulfiarza. Polecam, Piotr Fronczewski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2011 Jeśli ktoś ze Śląska chce się wybrać na szkolenie doskonalenia technik jazdy to jest aktualnie na grouponie mini szkolenie w ABJ Lanette w Gliwicach - klik. Jakby ktoś chciał kupować to mogę też podać linka polecającego na PW :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2011 Ehh oddalem mojego Thaliolota do warsztatu i teraz czekam na wycene i pozniej jej akceptacje przez ubezpieczyciela. Jak pomysle ile spadnie wartosc bo przeciez "powypadkowy" teraz jest to cos czuje , ze zostanie ze mna az do smierci - zajezdze a za grosze nie sprzedam :) (Swoja droga to moze byc trudne bo po 4,5 roku ma niecale 30k przebiegu :D ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2011 Właśnie potargałem graty ze starego wozu do piwnicy, w sumie po sprzedaniu silnika, skrzyni, kompletu ładnych Recarowskich foteli i kanapy zostało turbo Garrett i ciach!ły typu listwa wtryskowa czy przepustnica. Ktoś może chętny? ;) Bilans na dziś kosztu zakupu nowego auta po sprzedaży części ze starego - 880zł B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2011 Lepiej powiedz, jak go wyrejestrowałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2011 Jeszcze nie, ale to nie będzie problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2012 Nie wiedziałem gdzie to dać. http-~~-//www.youtube.com/watch?v=FhVGeIgLdlI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2012 @Harry Lloyd - filmik niezły. Poza sytuacjami typu 'win luck' to w życiu chyba właśnie tak kończą się niespodziewane sytuacje JAK JEST WPRAWNY KIEROWCA. Z fotela przed komputerem to można by było milion rzeczy lepiej zrobić, ale uważam że facet wyprowadził sytuacje przy niewilkich stratach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2012 Po obejrzeniu tego filmiku przypomina mi się sytuacja gdy jadąc A4 w stronę Katowic spotkała mnie nawałnica. Z przelotowych 150 każdy zwalniał do 70-80 bo inaczej aquaplaning załatwiłby sprawę wypadku - normalnie rzeka płynęła. WSZYSCY Niemcy stawali na poboczu za ciągłą linią i prosili się o dzwona w d*** Do dzisiaj nie rozumiem tego zachowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tompior Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2012 (edytowane) 31 grudnia. W ciągu dnia mokro, późnym wieczorem temperatura spada do -1C. Wjazd na rondo, kierownica w lewo, a samochód dalej jedzie prosto :D Efekt? Felga wyklepana, ale i tak miałem farta. Dzięki wytraceniu pędu na kole mój przedni zderzak praktycznie nie ucierpiał uderzając w słupek :) Zamiast ponad 1000 zł za nowy przód wydałem tylko 40 zł za klepanie + dwie przekładki. Edytowane 5 Stycznia 2012 przez Tompior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reaktiv Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 Panowie, moze ktorys z was mi powie, co to za przewod? Idzie on sobie pod samochod, tzn gdzies tam w strone deski? nie wiem, a w druga strone do gory i wchodzi przez ta lewa gumowa powloke co jest na 2 zdjeciu gdzies pod szybe jest on przerwany, dlatego tez nie wiem za co on odpowiadal :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 wejdź pod samochód i obadaj gdzie biegnie ten przewód... może to od sondy lambda może od czegoś innego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2012 Panowie bo ja już totalnie zgłupiałem...... Mam zimóweczki 2 dobre oponki (2letnie) i starsze (około 4 letnie). Jak je założyć?? Niby szkoła jest taka że lepsze/nowsze na tył a gorsze na przód. Tylko że wtedy przy tarczach z przodu tak średnio się hamuje.... Jest sens zaminieniać lepsze przód i gorsze tył?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2012 (edytowane) W FC letnie mam nowsze na przodzie, ale za to gorszej firmy niż tylne. Jeśli chodzi o zimówki, to nadsterowność jest chyba łatwiej opanować niż podsterowność, a przy okazji masz lepsze hamowanie przodem z nowszymi oponami. (mam nadzieję, że nic nie namieszałem) Osobiście dałbym lepsze na przód. Jakiś czas temu pisałem tutaj, że nawinąłem kilka km zabytkiem, co czasem mi się zdarza już od kilku lat. Ostatnio odstawiłem Ładzinę do garażu, wczoraj dziadek postanowił gdzieś nią wyruszyć, wyjechał z garażu, przejechał kilkanaście metrów i podczas wjazdu na główną drogę coś mocno <span style='color: red;'>[ciach!]</span>l.. uderzyło. Okazało się, że to amortyzator wyleciał z mocowania, a koło trzymało się na wahaczu i sprężynie. Wolę sobie nie wyobrażać co by się stało, jak by to się stało podczas tej mojej ostatniej jazdy, gdzie licznik czasem i 120 pokazywał...., albo podczas jazdy dziadka. Przy normalnej prędkości jazdy było by nie wesoło... Podczas wstawiania auta do garażu koło się jeszcze bardziej zawijało pod auto. Edytowane 7 Stycznia 2012 przez piotreek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludovic Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2012 Szkoła jest raczej taka, że lepsze na przód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2012 to sie tyczy aut z FWD i RWD? przy hamowaniu to rzeczywiscie uzasadnione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...