HeatheN Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 (edytowane) Dobra, to teraz: 1. Pokaż mi auto za 300K z korkiem LPG. 2. Jaka jest granica finansowa, która definiuje sensowność LPG? 50 tysi, 100 tysi? 150? ;] 3. Nie widzę sensu wyśmiewania LPG w samochodzie - niezależnie od marki, ceny czy nawet egzotyki danego auta. Mam nadzieję, że ten element przestanie być błędnie kojarzony z "wiejskim tuningiem", bo nie ma on z nim zupełnie nic wspólnego. 1. Widzialem Jaga co żłopał LPG:), a kierowca wyglądał jakby się chciał pod ziemie zapaśc. 2. nie ma, ważniejszy jest przebieg roczny, i pojemnośc silnika (gazowanie 700ccm to zbrodnia przeciw ludzkości:P, nie chce tu dywagowac o kwesti oszczędności itd, bo jak kogos moim zdaniem nie stac na 5l benzynki to ciekawe czy stac go na nowe opony, klocki, oleje, filtry i podstawowe sprawy serwisowe. bardzo mnie rozbraja jak widze posty w stylu "ratunku czy moge tak jezdzic" pal licho jak mu cos stanie, ale ja takze jestem userem drogi i niechcialbym aby takim niesprawnym autem ktos we mnie przyfandzolil bo zawiodły hamulce czy cos inego...) 3.Nie wysmiewam, miałem LPG, i w przyszłości gdy dorwe porządny silnik na pewno LPG zainwestuje. Edytowane 22 Lipca 2010 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Ten gość od jaga, który pewnie miał silnik 5,4L jak nie lepiej powinien być akurat dość mocno zadowolony ze swojej instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo_x Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 ja wczoraj oczy zrobilem duze... podjechalo do mnie subaru tribeca nowe na gaz... zaczalem gadke z typem i mowi ze kolega mu zalozyl ktory ma serwis z gazem... cala instalacja ksoztowala go 2500 zl... Malo tego.. stale przyjezdza do mnie koles subaru infiniti fx35 takze na gaz... malo co juz moze mnie zaskoczyc pod tym wzgledem.. wlacznie z merolem e-klasy (ten ostatni okularnik z 07 roku) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEVILEK Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Audi S6 kolegi ( starsza wersja chyba 2k1, czy 2k2 ), zagazowane 340km @ 4.2L, a dalej czuc to cos w tym samochodzie. Fakt, ze jak mu sie pocisnie to 25L/100 gazu idzie spokojnie, ale leci jak lecialo, a moze juz w sumie nawet nie czuc takiej roznicy, przy takiej mocy. Za instalke zaplacil jakis rok temu okolo 6k. Znawca nie jestem, ale nie widze roznicy w jezdzie tego samochodu na gazie i benzynie, oprocz wiekszych ubytkow w portfelu, gdy autko jezdzilo na benzynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaRoN Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 To czy słabiej czy nie wyjdzie Ci na hamowni. Nie wiem ile trzeba by jeździć, żeby powiedziec, że po zmianie na gaz straciło / nic nie straciło. Eniłej - są instalacje gorsze i lepsze. I teraz tylko tak zagaję tego Pana co powiedział, że na gazie masz power ten sam. To kręć silnik gazownią tak jak kręcisz na benzynie (OT np. takie M cośtam). Ciekaw jestem kiedy się zdziwisz z "tego samego powera". I nie chodzi mi tu o sekwencję, która ma możliwośc autoprzełączenia w bezpiecznym zakresie obrotów. Chodzi mi tu o czysty gaz i kręcenie powyżej 4500 non stop. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 DaRoN 5 generacja widzialem na wlasne oczy wykres z hamowni kumpla 2,0 mondeo mk3 2002 rok.. moc wzrosla o 12%:) To juz nie te czasy gdy instalka skladala sie z miksera na dolocie;) Owszem dobra instalka swoje kosztuje, ale juz przy 4 generacji mozemy zachowac osiągi (kosztem wiekszego zuzycia LPG) Wiec troszke przesadzasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemn2 Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Dodge RAM u mnie po wsi jezdzi na LPG. Kumpel robi na stacji LPG i jak podjedzie gość RAMem po gaz to wszyscy uciekają bo ma tak wielką butlę,ze tankowanie tego trwa wieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carek Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 (edytowane) Znajomy w charger'ze 6,1l również ma LPG i fajnie mu to chodzi, tylko, że za instalacje ~8k zł dał. Zalać 20l benzyny, a gazu robi dużą różnicę na 100km... Edytowane 22 Lipca 2010 przez carek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaRoN Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Ten wątek to w sumie powinniśmy toczyć w moto po inżyniersku. Bo tutaj raczej niewiele z wsiotuningu mają wykresy hamowniane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 (edytowane) ...ale jak kogos stac na porsche to i go stac na benzyne :)Zdziwiłbyś się, tacy ludzie maja często kredyt na ten samochod, samochod zony, firme, dom, i połowe sprzetu w owym domu, a na koncie całe 1000zł ;) . Pozory mylą :) . W sportowym samochodzie czesto byloby trudno zalozyc instalacje, bo po prostu nie ma gdzie :lol: . A wsadzanie butli na ktorej mozna zrobic 100km to lekki bezsens ;) Edytowane 22 Lipca 2010 przez MaSell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 (edytowane) W sportowym samochodzie czesto byloby trudno zalozyc instalacje, bo po prostu nie ma gdzie :lol: . A wsadzanie butli na ktorej mozna zrobic 100km to lekki bezsens ;) Jest w sportowym samochodzie miejsce na gaśnicę, to i na butlę się znajdzie :D Edytowane 22 Lipca 2010 przez kwasior500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2010 (edytowane) http://i29.tinypic.com/1twr2p.jpg Jest w sportowym samochodzie miejsce na gaśnicę, to i na butlę się znajdzie :D sportowe OK ale są sportowe i są PORSCHE (taaak jestem fanboyem :lol:) 911 ma silnik z tyłu (jak ktoś by nie wiedział :lol:) i zbiornika nigdzie indziej jak na "tylne siedzenia" nie da rady włożyć, a uprzedzając kolejne odp, wg przepisów butla nie moze byc w przedniej czesci pojazdu. Więc zostają tylne siedzenia no albo przyczepka jak w poscie wyzej jesli wsadzac gaz to mooze do modelu 928/944 z nowszych to moze do boxstera ale 2,5l wersja nie pali tak duzo Edytowane 23 Lipca 2010 przez Maniakalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2010 (edytowane) też jestem fanbojem,, 911 i nic więcej :P tak już mam od dziecka.. ale,,, wiem że 2,5 może po mieście spokojnie łyknąć mi 15-16pb (nie żałuję mu nie robię na siłę eko, lubię się nim bawić i tyle) co daje minimum 70zł/100 :) 700zł / 1000... w praktyce jakieś 900zł miesięcznie na paliwo :] 911 ma podobnie a mówimy o symbolicznych przebiegach. W moim przypadku tankowanie lpg zapewnia mi wydatki do 500zł. Ktoś czuje te ~5000zł oszczędności w ciągu roku przy niewielkich przebiegach ? Zakładając że mieszkam pod miastem i jeżdżę 911 codziennie robiąc 2x tyle przebiegu.. oszczędzam 10000zł rocznie, w sumie bez wyrzeczeń. bogaci są bogaci nie dla tego że sr.. kasą tylko dla tego że znają wartość pieniądza. DaRoN 5 generacja widzialem na wlasne oczy wykres z hamowni kumpla 2,0 mondeo mk3 2002 rok.. moc wzrosla o 12%:) To juz nie te czasy gdy instalka skladala sie z miksera na dolocie;) Owszem dobra instalka swoje kosztuje, ale juz przy 4 generacji mozemy zachowac osiągi (kosztem wiekszego zuzycia LPG) Wiec troszke przesadzasz. fajnie :) u mnie podłączałem żeby mapy sobie pooglądać (mam i soft i kabel..) i na 3genie się nei da - mapę i tak skoryguje podstawowy ecu... a tak własnie kombinowałem dolać niech jedzie szybciej.. ale - można zrobić dolot jeżeli przepustnica łyknie więcej i wtedy zrobić korektę dawki :] 5 gen jako ciekły chłodzi komorę spalania :)) mieszanka ideał, eh. Edytowane 23 Lipca 2010 przez forest kila zbila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2010 Zapomnialem wczoraj napisac tak btw z tym mk3 i 2,0 i wykresie z hamowni.... moc w stosunku do PB wzrosla o 12% i osiagnela MOC FABRYCZNA:D Na pb autko slabsze....bo troche kucy przez 9 lat zdechło:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2010 nieźle ;) tak mi przez myśl przeleciało że może gonił fabrykę,, trzeba zalać odrdzewiacza do baku i poszaleć trochę - wigor wróci i na pb :P ale ja tu nie o ty, było po porsche, no to wiejski tuning 911 bez gazu ;) Porsche 911 997S, 2007r., 3824cm3, 355KM - otoMoto ku potomności (911, 977, bez s..) FELGI ANTERA PORCHE ALUMINIOWO-STALOWE 19" (nowe kosztowały 30 000zł bez opon) Z OPONAMI, DODATKOWO KOMPLET OPON ZIMOWYCH Z FELGAMI 19" PORSCHE. WIZUALNIE CARRERA GT3 PRZEROBIONE PRZEZ PORSCHE (ZDERZAKI, TYLNA POKRYWA SILNIKA ZE SPOILEREM Z GT3). KRóTKA SKRZYNIA BIEGÓW. FABRYCZNIE AUTO MA 355KM, PO ZMIANIE TŁUMIKA I FILRA POWIETRZA FIRMY TECHART MOC AUTA WZRASTA DO PONAD 400KM. ALARM FABRYCZNIE Z GPS. Nowy kupiony w autosalonie LELEK Opole (cena za nowe z dodatkami 157tyś EU może od razu pińcet ;D - najpierw kupił facet piękny samochód w beznadziejnym kolorze zewn i wewn ;) - potem dołożył paskudne koła ;) - obłożył pół-pakietem gt3 - zrobił tuning filtrem powietrza i tłumkiem, + 50koni ;] a trzeba było: - kupić w ładnym kolorze i z wnętrzem z fantazją - done z ciekawości sprawdziłem u techarta i dolot + chip = +15hp,, do 400 to nie dociągnie nawet full-racingowym kompletnym wydychaniem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2010 Nieźle. Tylko nie bardzo wiem, jaki niby kolor byłby lepszy dla Porsche... bo chyba nie czerwień... ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2010 Żółty jak osa, srebrny... Mnie się maty podobają, ale żaden producent ich nie stosuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2010 Mnie się maty podobają, ale żaden producent ich nie stosuje... w zeszlym roku widzialem sedana M3 w czarnym macie i wygladal nawet ladnie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2010 Z tym, że pewnie właściciel sam zabrał autko do malowania - bo fabryka oferuje jedynie glossy/metaliki. Ewentualnie jakieś perły. (albo jak się ładnie poprosi, choć wątpię ;)) A czarny mat wygląda znakomicie - to fakt ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 od czarnego? widziałeś 911 w błękitnym metaliku? bordo.. wnętrze w ciemnym camelu albo również bordo.. czarno czarne to ma każda fura . głupi srebrny+beż wygląda lepiej;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_gringo_dado Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 (edytowane) Gość, który ma garaż naprzeciw mojego ma takie Porsche Porsche 911 SC (1141280053) - motoAllegro Z tą tylko różnicą, że fioletowe z kremową skórą. I powiem, że jakkolwiek Porsche mi sie nie podobają, szczególnie nowe, to ten egzemplarz wygląda genialnie. Używa go jako samochodu do jazdy w weekendy i to jak nie pada, do normalnego poruszania ma BMW X5, a jego żonka Audi Q7. Choć szczerze mówiąc to myślałem, że takie Porsche to będzie ze dwa razy droższe niż można znaleźć na allegro. Edytowane 24 Lipca 2010 przez el_gringo_dado Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 jak fun-car,, nic lepszego,, 964/993 taka 4s to moje marzenie od dziecka :)) Porsche 911 911 CARRERA 4S, 1997r., 3600cm3 - otoMoto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 też jestem fanbojem,, 911 i nic więcej :P tak już mam od dziecka.Eee też mi sie zawsze ten samochod podobał, miałem wyobrazenie ze jest to zomfg madafaka, dopuki sie nie przejechałem :) . Fakt, byla to "zwykla" 911 turbo, moze taka z dopiskiem GT3 jest bez porownana lepsza, ale wrazenia to jakiegos wielkiego nie robi. Na pewno nie chcialbym sie tym czołgiem poruszać na codzień - sprzegło chodzi jak w ciągniku rolniczym, kierownica jak w renault 19 bez wspomagania ;) . Jak ktos jest przyzwyczajony do takich mocy to naprawdę średnia przyjemnosc :) . Wole forda Ka :) Gość, który ma garaż naprzeciw mojego ma takie Porsche Choć szczerze mówiąc to myślałem, że takie Porsche to będzie ze dwa razy droższe niż można znaleźć na allegro. Bo to wbrew pozorom nie sa bardzo drogie samochody ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 (edytowane) jak fun-car,, nic lepszego,, 964/993 taka 4s to moje marzenie od dziecka :)) Porsche 911 911 CARRERA 4S, 1997r., 3600cm3 - otoMoto Nie ma nic piekniejszego niz starsze modele porsche. Takim gt2 bym nie pogardzil ale moim prawdziwym marzeniem jest 930stka. Linia tego samochodu po prostu wgniata. No i dzwiek silnika/wydechu... :rolleyes: Edytowane 24 Lipca 2010 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siebek Opublikowano 26 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2010 Różowe, stuningowane saxo: CITROEN SAXO 82 000 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 26 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2010 W pierwszej chwili pomyślałem: KM = konie mechaniczne ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 26 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2010 hehehe 82 tys KM to by wyciągnęło z ziemi blok 5 piętrowy z piwnicą :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2010 (edytowane) Nie wiem czy wiejski, ale japoński i pośmiać można się nieźle :D Edytowane 1 Sierpnia 2010 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Nieeee, co oni zrobili z Mazdą RX-8... :blink: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Lepsze są tylko te z alusami na jednej osi, bo na drugą nie starczyło, jak to młodzież mówi, hajsu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...