Jump to content
Sign in to follow this  
CBZ

Wiejski Tuning

Recommended Posts

Dobra, to teraz:

1. Pokaż mi auto za 300K z korkiem LPG.

2. Jaka jest granica finansowa, która definiuje sensowność LPG? 50 tysi, 100 tysi? 150? ;]

 

Dla mnie nie ma. Jeśli auto ma silnik który dobrze znosi gaz a dzięki niemu zaoszczędzi się te 50 000 w ciągu 5 lat użytkowania auta to warto instalować lpg i wydać te 50 000 np co roku na wakacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra, to teraz:

1. Pokaż mi auto za 300K z korkiem LPG.

2. Jaka jest granica finansowa, która definiuje sensowność LPG? 50 tysi, 100 tysi? 150? ;]

3. Nie widzę sensu wyśmiewania LPG w samochodzie - niezależnie od marki, ceny czy nawet egzotyki danego auta. Mam nadzieję, że ten element przestanie być błędnie kojarzony z "wiejskim tuningiem", bo nie ma on z nim zupełnie nic wspólnego.

 

1. Widzialem Jaga co żłopał LPG:), a kierowca wyglądał jakby się chciał pod ziemie zapaśc.

2. nie ma, ważniejszy jest przebieg roczny, i pojemnośc silnika (gazowanie 700ccm to zbrodnia przeciw ludzkości:P, nie chce tu dywagowac o kwesti oszczędności itd, bo jak kogos moim zdaniem nie stac na 5l benzynki to ciekawe czy stac go na nowe opony, klocki, oleje, filtry i podstawowe sprawy serwisowe. bardzo mnie rozbraja jak widze posty w stylu "ratunku czy moge tak jezdzic" pal licho jak mu cos stanie, ale ja takze jestem userem drogi i niechcialbym aby takim niesprawnym autem ktos we mnie przyfandzolil bo zawiodły hamulce czy cos inego...)

3.Nie wysmiewam, miałem LPG, i w przyszłości gdy dorwe porządny silnik na pewno LPG zainwestuje.

Edited by HeatheN

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wczoraj oczy zrobilem duze... podjechalo do mnie subaru tribeca nowe na gaz... zaczalem gadke z typem i mowi ze kolega mu zalozyl ktory ma serwis z gazem... cala instalacja ksoztowala go 2500 zl... Malo tego.. stale przyjezdza do mnie koles subaru infiniti fx35 takze na gaz... malo co juz moze mnie zaskoczyc pod tym wzgledem.. wlacznie z merolem e-klasy (ten ostatni okularnik z 07 roku)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi S6 kolegi ( starsza wersja chyba 2k1, czy 2k2 ), zagazowane 340km @ 4.2L, a dalej czuc to cos w tym samochodzie. Fakt, ze jak mu sie pocisnie to 25L/100 gazu idzie spokojnie, ale leci jak lecialo, a moze juz w sumie nawet nie czuc takiej roznicy, przy takiej mocy.

 

Za instalke zaplacil jakis rok temu okolo 6k. Znawca nie jestem, ale nie widze roznicy w jezdzie tego samochodu na gazie i benzynie, oprocz wiekszych ubytkow w portfelu, gdy autko jezdzilo na benzynie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To czy słabiej czy nie wyjdzie Ci na hamowni. Nie wiem ile trzeba by jeździć, żeby powiedziec, że po zmianie na gaz straciło / nic nie straciło.

 

Eniłej - są instalacje gorsze i lepsze.

I teraz tylko tak zagaję tego Pana co powiedział, że na gazie masz power ten sam. To kręć silnik gazownią tak jak kręcisz na benzynie (OT np. takie M cośtam). Ciekaw jestem kiedy się zdziwisz z "tego samego powera". I nie chodzi mi tu o sekwencję, która ma możliwośc autoprzełączenia w bezpiecznym zakresie obrotów. Chodzi mi tu o czysty gaz i kręcenie powyżej 4500 non stop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DaRoN

5 generacja widzialem na wlasne oczy wykres z hamowni kumpla 2,0 mondeo mk3 2002 rok.. moc wzrosla o 12%:)

To juz nie te czasy gdy instalka skladala sie z miksera na dolocie;)

Owszem dobra instalka swoje kosztuje, ale juz przy 4 generacji mozemy zachowac osiągi (kosztem wiekszego zuzycia LPG)

Wiec troszke przesadzasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodge RAM u mnie po wsi jezdzi na LPG.

Kumpel robi na stacji LPG i jak podjedzie gość RAMem po gaz to wszyscy uciekają bo ma tak wielką butlę,ze tankowanie tego trwa wieki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znajomy w charger'ze 6,1l również ma LPG i fajnie mu to chodzi, tylko, że za instalacje ~8k zł dał. Zalać 20l benzyny, a gazu robi dużą różnicę na 100km...

Edited by carek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten wątek to w sumie powinniśmy toczyć w moto po inżyniersku. Bo tutaj raczej niewiele z wsiotuningu mają wykresy hamowniane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ale jak kogos stac na porsche to i go stac na benzyne :)

Zdziwiłbyś się, tacy ludzie maja często kredyt na ten samochod, samochod zony, firme, dom, i połowe sprzetu w owym domu, a na koncie całe 1000zł ;) . Pozory mylą :) .

 

W sportowym samochodzie czesto byloby trudno zalozyc instalacje, bo po prostu nie ma gdzie :lol: . A wsadzanie butli na ktorej mozna zrobic 100km to lekki bezsens ;)

Edited by MaSell

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sportowym samochodzie czesto byloby trudno zalozyc instalacje, bo po prostu nie ma gdzie :lol: . A wsadzanie butli na ktorej mozna zrobic 100km to lekki bezsens ;)

 

Dołączona grafika

Jest w sportowym samochodzie miejsce na gaśnicę, to i na butlę się znajdzie :D

Edited by kwasior500

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://i29.tinypic.com/1twr2p.jpg

Jest w sportowym samochodzie miejsce na gaśnicę, to i na butlę się znajdzie :D

 

sportowe OK

ale są sportowe i są PORSCHE (taaak jestem fanboyem :lol:)

 

911 ma silnik z tyłu (jak ktoś by nie wiedział :lol:)

i zbiornika nigdzie indziej jak na "tylne siedzenia" nie da rady włożyć, a uprzedzając kolejne odp, wg przepisów butla nie moze byc w przedniej czesci pojazdu. Więc zostają tylne siedzenia no albo przyczepka jak w poscie wyzej

 

jesli wsadzac gaz to mooze do modelu 928/944 z nowszych to moze do boxstera ale 2,5l wersja nie pali tak duzo

Edited by Maniakalny

Share this post


Link to post
Share on other sites

też jestem fanbojem,, 911 i nic więcej :P tak już mam od dziecka..

 

ale,,, wiem że 2,5 może po mieście spokojnie łyknąć mi 15-16pb (nie żałuję mu nie robię na siłę eko, lubię się nim bawić i tyle) co daje minimum 70zł/100 :) 700zł / 1000... w praktyce jakieś 900zł miesięcznie na paliwo :] 911 ma podobnie a mówimy o symbolicznych przebiegach. W moim przypadku tankowanie lpg zapewnia mi wydatki do 500zł. Ktoś czuje te ~5000zł oszczędności w ciągu roku przy niewielkich przebiegach ? Zakładając że mieszkam pod miastem i jeżdżę 911 codziennie robiąc 2x tyle przebiegu.. oszczędzam 10000zł rocznie, w sumie bez wyrzeczeń.

 

bogaci są bogaci nie dla tego że sr.. kasą tylko dla tego że znają wartość pieniądza.

 

DaRoN

5 generacja widzialem na wlasne oczy wykres z hamowni kumpla 2,0 mondeo mk3 2002 rok.. moc wzrosla o 12%:)

To juz nie te czasy gdy instalka skladala sie z miksera na dolocie;)

Owszem dobra instalka swoje kosztuje, ale juz przy 4 generacji mozemy zachowac osiągi (kosztem wiekszego zuzycia LPG)

Wiec troszke przesadzasz.

 

fajnie :) u mnie podłączałem żeby mapy sobie pooglądać (mam i soft i kabel..) i na 3genie się nei da - mapę i tak skoryguje podstawowy ecu... a tak własnie kombinowałem dolać niech jedzie szybciej..

ale - można zrobić dolot jeżeli przepustnica łyknie więcej i wtedy zrobić korektę dawki :]

 

5 gen jako ciekły chłodzi komorę spalania :)) mieszanka ideał, eh.

Edited by forest kila zbila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapomnialem wczoraj napisac tak btw z tym mk3 i 2,0 i wykresie z hamowni.... moc w stosunku do PB wzrosla o 12% i osiagnela MOC FABRYCZNA:D

Na pb autko slabsze....bo troche kucy przez 9 lat zdechło:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nieźle ;) tak mi przez myśl przeleciało że może gonił fabrykę,, trzeba zalać odrdzewiacza do baku i poszaleć trochę - wigor wróci i na pb :P

 

ale ja tu nie o ty, było po porsche, no to wiejski tuning 911 bez gazu ;) Porsche 911 997S, 2007r., 3824cm3, 355KM - otoMoto

 

ku potomności (911, 977, bez s..)

 

FELGI ANTERA PORCHE ALUMINIOWO-STALOWE 19" (nowe kosztowały 30 000zł bez opon) Z OPONAMI, DODATKOWO KOMPLET OPON ZIMOWYCH Z FELGAMI 19" PORSCHE.

WIZUALNIE CARRERA GT3 PRZEROBIONE PRZEZ PORSCHE (ZDERZAKI, TYLNA POKRYWA SILNIKA ZE SPOILEREM Z GT3). KRóTKA SKRZYNIA BIEGÓW.

FABRYCZNIE AUTO MA 355KM, PO ZMIANIE TŁUMIKA I FILRA POWIETRZA

FIRMY TECHART MOC AUTA WZRASTA DO PONAD 400KM.

ALARM FABRYCZNIE Z GPS.

Nowy kupiony w autosalonie LELEK Opole (cena za nowe z dodatkami 157tyś EU

 

może od razu pińcet ;D

 

- najpierw kupił facet piękny samochód w beznadziejnym kolorze zewn i wewn ;)

- potem dołożył paskudne koła ;)

- obłożył pół-pakietem gt3

- zrobił tuning filtrem powietrza i tłumkiem, + 50koni ;]

 

a trzeba było: - kupić w ładnym kolorze i z wnętrzem z fantazją - done

 

z ciekawości sprawdziłem u techarta i dolot + chip = +15hp,, do 400 to nie dociągnie nawet full-racingowym kompletnym wydychaniem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żółty jak osa, srebrny...

 

Mnie się maty podobają, ale żaden producent ich nie stosuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie się maty podobają, ale żaden producent ich nie stosuje...

 

w zeszlym roku widzialem sedana M3 w czarnym macie i wygladal nawet ladnie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym, że pewnie właściciel sam zabrał autko do malowania - bo fabryka oferuje jedynie glossy/metaliki. Ewentualnie jakieś perły.

 

(albo jak się ładnie poprosi, choć wątpię ;))

 

A czarny mat wygląda znakomicie - to fakt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

od czarnego? widziałeś 911 w błękitnym metaliku? bordo.. wnętrze w ciemnym camelu albo również bordo.. czarno czarne to ma każda fura . głupi srebrny+beż wygląda lepiej;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gość, który ma garaż naprzeciw mojego ma takie Porsche

 

Porsche 911 SC (1141280053) - motoAllegro

 

Z tą tylko różnicą, że fioletowe z kremową skórą. I powiem, że jakkolwiek Porsche mi sie nie podobają, szczególnie nowe, to ten egzemplarz wygląda genialnie.

 

Używa go jako samochodu do jazdy w weekendy i to jak nie pada, do normalnego poruszania ma BMW X5, a jego żonka Audi Q7. Choć szczerze mówiąc to myślałem, że takie Porsche to będzie ze dwa razy droższe niż można znaleźć na allegro.

Edited by el_gringo_dado

Share this post


Link to post
Share on other sites

też jestem fanbojem,, 911 i nic więcej :P tak już mam od dziecka.

Eee też mi sie zawsze ten samochod podobał, miałem wyobrazenie ze jest to zomfg madafaka, dopuki sie nie przejechałem :) . Fakt, byla to "zwykla" 911 turbo, moze taka z dopiskiem GT3 jest bez porownana lepsza, ale wrazenia to jakiegos wielkiego nie robi. Na pewno nie chcialbym sie tym czołgiem poruszać na codzień - sprzegło chodzi jak w ciągniku rolniczym, kierownica jak w renault 19 bez wspomagania ;) . Jak ktos jest przyzwyczajony do takich mocy to naprawdę średnia przyjemnosc :) . Wole forda Ka :)

 

Bo to wbrew pozorom nie sa bardzo drogie samochody ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak fun-car,, nic lepszego,, 964/993 taka 4s to moje marzenie od dziecka :)) Porsche 911 911 CARRERA 4S, 1997r., 3600cm3 - otoMoto

 

Nie ma nic piekniejszego niz starsze modele porsche. Takim gt2 bym nie pogardzil ale moim prawdziwym marzeniem jest 930stka. Linia tego samochodu po prostu wgniata. No i dzwiek silnika/wydechu... :rolleyes:

 

Dołączona grafika

Edited by Carson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy wiejski, ale japoński i pośmiać można się nieźle :D

 

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Edited by Grimlock

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.