Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

Z tym, że to faktycznie ni uja nie nadaje się na co dzień na trasę ale jako drugie auto w sam raz. Niby przyspieszenie tylko o 0,3s lepsze od makarona ale wyraźnie czuć 300kg różnice w masie auta :D Tylko, że odczucia ze środka mam takie same jak miałem z Foki ST....

Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do myziania środka kup sobie jakąś tandetę od VAGa. Nie pojeździsz tym za bardzo, bo zaraz się coś skaszani i będzie kosztowało chore pieniądze, ale będziesz mógł przesiadywać wewnątrz i myziać te mityczne lepsze materiały oraz inhalować się aromatem prestiżu klasy premium. A tak to co, tracisz czas na upalanie jakiejś chińskiej tandety i polerowanie włoskiego gunwa kozim worem.

GT86 jako codzienny pojazd do trzaskania tras - musiałbym wyjarać wagon haszu, żeby na to wpaść. Do tego celu (tras, nie jarania) szukałbym czegoś dla starych ludzi z hemoroidami, jakiegoś normalnego sedana czy czegoś takiego. Ewentualnie typowego Gran Turismo, ale to już droższa zabawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do miziana w środku mam Bere (skórki, amelinium, telewizorek dotykowy) w dodatku idealna na trasy bo to w praktyce nic innego jak skrócone i niższe 159 wiec można komfortowo bujać się na trasach w dwie osoby z pełnym bagażem. Nawet na 19" nie ma nic z taczki jaką jest GT86. Wspólny to chyba mają tylko rodzaj nadwozia bo to dwa zupełnie rożne auta. Chętnie bym zamienił Brere na GT ale obawiam, ze po kilku tygodniach zabawy z prowadzenia auto stanie się po prostu męczące na co dzień. Kiedyś myślałem o Infiniti G35 (takie bardziej praktyczne 350Z) jako takie dwa w jednym i do zabawy i na co dzień ale to jeszcze większy egzotyk w PL niż Brera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lexus GS a dla hardkorowych wrażeń niczym a w alfie na lawecie z nienapompowanymi podmuchami - LS.

 

Jest premium, drogo, wygodnie, bezawaryjnie, szybko i ładnie. Żeby jeszcze z zewnątrz jakos ta toyota wyglądała, to byłoby limo idealne. Jedynie GS MK3 jako tako wyglada ale ciężko z zagazowaniem bo wtrysk bezpośredni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Focus RS vs Mustang V8 :lol:

 

 

 

Mocno zjebauuu start a i tak wygrał. Czas gorszy o 1 sekundę o tych uzyskiwanych przez gazety w UK. Dodatkowo nie ma to jak wyłączona kontrola trakcji w RWD vs launch control w AWD. Mocno chcieli żeby Focus wygrał ale im nie wyszło. Ciekawa jest jedna rzecz. Focus RS waży 1600 KG, dokładnie to 1599 KG. Golf R waży 1480 KG.

 

Jechałem dziś na autostradzie. Kto zgadnie jaki samochód gdy zacząłem go wyprzedzać mocno depnął i się nie dał? Później i tak go wyprzedziłem ale to jest tak stereotypowe.

 

Marka, model, silnik, nadwozie a nawet kolor się zgadzał :lol:

Edytowane przez Kilokush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechałem dziś na autostradzie. Kto zgadnie jaki samochód gdy zacząłem go wyprzedzać mocno depnął i się nie dał? Później i tak go wyprzedziłem ale to jest tak stereotypowe.

 

Marka, model, silnik, nadwozie a nawet kolor się zgadzał :lol:

Pewnie ten sam model, który dzisiaj na wylocie z Poznania stanowił wręcz archetyp szeryfa drogowego - trzyliterowa rejestracja, ropniak, kombi, czarny, ludowóz serii B6. Uznał za bardzo zabawne blokować lewy pas przed zwężeniem, jednak na mikre gabaryty pojazdów typu Seicento mocnych nie ma i kilka mu się przemknęło. Co za czub.

 

A w ogóle dzisiaj kiepski dzień na jazdę, nawet nie chciało mi się wkurzać na tych wszystkich baranów snujących się 60 km/h w niezabudowanym, bo mżyło lekko, na drodze były liście czy w ogóle bez powodu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To było do przewidzenia kto wygra , Mustang mimo większej masy to jednak rasowe auto sportowe a nie usportowiony kompakt jak Focus ST czy Golf GTI .

 

Do tego sam wyścig - tutaj większa moc + RWD w mustangu przeważyła .

 

Ciekawy by był za to normalny wyścig po jakimś torze z dużą ilością zakrętów , tutaj Focusik mógł by pokazać pazury .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko mustang by został tutaj objechany , większość amerykańskich aut z ery muscle / pony cars i pochodnych miały by problemy - były świetne do jazdy po prostym odcinku drogi , ale zakręty to już inna kwestia .

 

Tutaj problemy mogły by mieć takie amerykańskie potwory jak Corvette , Camaro czy Viper .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że na torze z dużą ilością zakrętów mustang został by wydymany przez foke rs bez mydła... no ale mogę się mylić więc poczekajmy na opinie eksperta od mustangów :D

 

 

Nie tylko mustang by został tutaj objechany , większość amerykańskich aut z ery muscle / pony cars i pochodnych miały by problemy - były świetne do jazdy po prostym odcinku drogi , ale zakręty to już inna kwestia .

 

Tutaj problemy mogły by mieć takie amerykańskie potwory jak Corvette , Camaro czy Viper .

 

Nowe Camaro 1LE z V6 jest wolniejsze o 2s. V8 jest znacznie szybsze.Viper, Corvette oraz Mustangi i Camaro w wersjach na tor to jednak zupełnie inna liga. Mustang GT dostaje od niego baty. Tak samo jak i nie jedno całkiem nowe Porsche czy BMW.

 

http://www.caranddriver.com/features/lightning-lap-2016-results-historical-lap-times-and-more-feature

 

 

Jonas - B5, kombi, kolor granatowy, TDI na srebrno. Dodatkowy bonus za trzyliterową rejestrację!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Up łoojeezuuu paru znajomych miało 3L D w E39, paru ma nadal 3.0 benzyne w E46 i do bezawaryjnych to im daleko.

Bardzo fajnie to wyjaśnili na przykładzie omawianego w filmiki 1.8T... Jak najpierw upalal go stary Niemiec, pozniej młody, pozniej turas, po nim syn turasa aż w końcu trafił do Mirka handlarza...

Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...