Jump to content
Sid

Codzienność za kierownicą

Recommended Posts

23 hours ago, KAX_ said:

 

Tak BTW na co zwracać uwagę przy wypożyczaniu auta na fuercie? Możesz polecić jakieś wypożyczalnie?

Bierz w Cicarze lub firmie corce PayLessCar. Jeszcze dobre slowo slyszalem o AutoReisen, ale umowy nigdy nie widzialem. W cicarze i Paylessie kiedys nie bylo zapisu o podrozy tylko drogami asfaltowymi wiec mozna bylo jechac bez obawy na Cofete, a takze brak kaucji. Jestem tylko troche niedoinformowany bo juz 3 lata nie siedze w tym.

@Jonas byl chyba niedawno na TNF, ale nie wiem gdzie bral.

Edited by Aurora001
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, właśnie też doczytałem internety i polecają CICAR, brak kaucji bo w standardzie maja niby pełne ubezpieczenie... widzę nawet 5setke Abartha maja w ofercie :D

 

Edited by KAX_

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dniu 19.04.2018 o 13:57, Maniakalny napisał:

przeprowadzilem sie pod kielce, w miescie bylem 3-4 razy - i za kazdym razem spotkalem sie z czymś takim jak jazda lewym pasem i to nie 1-2 auta tylko 10 pod rząd jedzie lewym, prawy pusty totalnie - WTF
myslalem ze moze to nierownosci jakies a tu nic - normalna droga
 

Witamy w CK. Poczekaj aż będziesz jeździć na rowerze.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 godzin temu, Imperator Kret napisał:

Autoreisen bardzo polecam. 57 EUR za tydzień w czerwcu 2017, udział własny 50 EUR. Bardzo miła obsługa, samochód w porządku.

Wytlumaczy mi ktoś jak im się oplaca auta po 8 euro za dzien wynajmować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam tego nie ogarniam. Rozumiem poza sezonem, kiedy lepiej mieć 8 EUR niż nic. Natomiast w czerwcu to już dla mnie zagadka.

A teraz pożywka dla hejterów. Pierwszy bak w Passacie wyjeżdżony i jestem bardzo zadowolony. Duży, cichy, wygodny krążownik na długie trasy. Z kremowym wnętrzem i podświetleniem ambiente wygląda w środku świetnie. Silnik z Golfa GTI daje radę, chociaż do 1000 km traktuje go delikatnie. W majówkę trasa do 3city i z powrotem, więc będzie okazja sprawdzić jak przyspiesza przy prędkościach autostradowych.

Jedyne co zrobię to wyciszę dodatkowo nadkola, bo z podwójnymi szybami z przodu słychać teraz szum kół.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ma nie być jak to FWD? Wdepniesz mocniej i jedzie do przodu niezależnie od pozycji kierownicy. Miałem o połowę słabsze FWD i bardzo mnie to irytowało, teraz jestem ekspertem.

Choć może nie jest tak źle jak w Kałdi od dziesięcioleci ciągle płużącym za ciężkim przodem z powodu idiotycznego umieszczania silnika przed przednią osią. No ale to tylko Niemcy i pozłacana Skoda, nie można oczekiwać rewelacji.

Swoją drogą to interesujące, lata temu wyciszało się dyski i podkręcało procki, a teraz nadkola i silniki.

Edited by jonas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnia 25.05.2018 o 14:07, XantiO napisał:

A czy nie ma problemów z trakcją przy takim Nm? 

Problemów nie ma, a czy gubi trakcje przy  starcie od zera z butem w podłogę i kompletnie wyłączonymi systemami ESP? Tak gubi jak każde auto z napędem na jedną oś o tych rozmiarach i masie. Z resztą moment o niczym nie świadczy, w poprzednim aucie miałem 460NM tylko koni "trochę mniej" :lol:

22 godziny temu, jonas napisał:

Swoją drogą to interesujące, lata temu wyciszało się dyski i podkręcało procki, a teraz nadkola i silniki.

Zainteresowania się nie zmieniają, a jedynie zabawki na nieco droższe ;)

Tutaj filmik z nordszlajfe megany zrobionej na 400KM. Jak widać można tym jechać, się nie zabić i porobić wiele mocniejszych fur :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=WqWZSZvp7LU

 

Edited by KAX_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przejazd gruby z tym, ze żaden z tego oficjalny rekord. Auto nie brało udziału w żadnym oficjalnym kwalifikacjach/wyścigu baaa brać by nie mogło bo w tej specyfikacji w jakiej biło rekord z tego co mi wiadomo nie spełniało nawet wymogów klasy LMP z której się wywodzi :) Mimo wszystko ponad 20km na krętym torze w nieco ponad 5 minut robi wrażenie ale Porsche zamiast bawić się w rekordy wróciło by do ścigania bo w tym roku w LM Toyota ścigała się sama ze sobą :D

Edited by KAX_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze się do tego nie zabrałem. Nie chcę mi się jechać specjalnie do Wrocławia. Moim zdaniem w wersji z podwójnymi szybami wystarczy wyciszyć nadkola i będzie w porządku jak na ten segment. Poza tym nie bardzo chcę żeby wyciszali wnętrze, bo wiąże się to z wyciąganiem całej tapicerki. Niby ma być spasowane idealnie i nie skrzypieć, ale nigdy nie wiadomo.

Na dobrą sprawę w tej chwili też jest OK. Na autostradzie ustawiam tempomat na 150 i jest całkiem komfortowo. Nie spodziewam się wyciszenia jak w RR za takie pieniądze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...